Gå til innhold

Bruk av active forsikring hos Netcom


Anbefalte innlegg

Hei!

For en tid tilbake skaffet jeg meg overnevnte forsikring hos netcom for å forsikre min Iphone 3g. For en liten stund siden klarte jeg å miste min iphone i gulvet på jobb. Telefonen funket helt fint etterpå så jeg la den bare i lomma. Når jeg skulle ta den opp igjen for å sjekke klokka så var skjermen på telefonen blitt hvit. Jeg har prøvd å resette telefonen å gjøre alt mulig tenkelig måter for å fikse det men skjermen fader bare ut i hvit og blir hvit til batteriet er tomt. Tror dere at dette kan bli dekka på garanti eller skal jeg benytte meg av dummy forsikringa til netcom? Jeg har hørt at noen sier at denne forsikringa ikke gir erstatning av iphone, men jeg mener at det er den billigste forsikringa som ikke gjør det.

 

Grunnen til at jeg tviler at denne kommer på garanti er at jeg også klarte for ca 1 år siden å bulke bakdekslet på iphonen. (den kom i kontakt med en en varm overflate) men telefonen fungerte helt fram til jeg mista den i gulvet

 

Uansett om jeg blir å sende den inn denne 3g 16 gig iphonen så eksisterer denne ikke på markedet. Da må jeg jo få en annen type iphone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at det går på garanti. Så da er det nok bare å bruke forsikringen - og finnes ikke modellen lenger så å du få en ny med tilsvarende funksjonalitet. Det burde også stå i forsikringspapirene dine.

 

 

oki men dekker denne forsikringa iphone også da?

Endret av b0ne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...