Gå til innhold

N97 Mini - slark på høyre side når den er "åpen"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minien min slarker litt på høyre side i åpen tilstand. Gjør den også det for dere andre?

 

Og når skjermen er på, har dere en høyfrekvent pipelyd fra den da?

 

Litt slark på høyre side? Jeg har litt slark når den er lukket, 1 mm med "nedtrykk" i det ene hjørnet. litt irriterende, men lærer meg å overse det. Ellers så er det 1 mm slark imellom rammen som ligger rundt skjermen i det ene hjørnet. den som er 1mm tykk omtrent. Den kan trykkes ned med 1 mm i det ene hjørnet og lager en liten knirkelyd.

 

Det er ingen pipelyd whatsoever fra skjermen på min. Har bare hatt den 2 uker, men høer ikke antydning til piping engang.

 

Ellers så er den dønn solid og imponerende byggekvalitet.

Lenke til kommentar

Er ikke mulig å trykke ned noe på min telefon. Kanskje din bør på service?

 

Pipelyden har jeg også hørt på en annen N97 Mini, så lurer litt på om det ikke er et par mandagsskjermer ute og går!

 

Utenom lyden og den minimale slarken + bugs så er det en dritbra telefon ;)

Lenke til kommentar
Er ikke mulig å trykke ned noe på min telefon. Kanskje din bør på service?

 

Pipelyden har jeg også hørt på en annen N97 Mini, så lurer litt på om det ikke er et par mandagsskjermer ute og går!

 

Utenom lyden og den minimale slarken + bugs så er det en dritbra telefon ;)

 

Min er solid bygd,og jeg hører ikke noe til noen pipelyd. Men jeg har den del bugs...Noen andre som har lignende?

Håper det kommer en software-fix snart.

Telefonen henger ofte, når jeg er ferdig med en samtale. Da fryser skjermen, og restart er eneste løsning. Kontaktbilder på Favoritter er av og på, vilkårlig når det virker. Og jeg får kun lagt inn bilde på favoritt nr1... :) de 3 andre er bare blanke...

Endret av sirandrew214
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...