Gå til innhold

[Løst]Hjelp med pris på en stationær!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Får rundt 1 1/2 måned siden kjøpte jeg deler får rundt 7000 kr og bygde en data.

nå planlegger jeg og selge den pga overgang til laptop...

noen som har noen tips på priser?

 

 

Generelt:

 

Cpu: AMD Phenom II X4 965 Black Edition 125W @ 3.7 GHz

 

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR 5

 

Minne/RAM : Corsair 4GB DDR2

 

Harddisk : 1000GB Samsung SpinPoint

 

Hovedkort : MSI 790XT-G45 Socket AM2+

 

DvD-brenner og Windows 7.

 

Antec 300 (moddet)

 

Pimp pc link:

http://www.itavisen.no/pimpmypc/4321/Noctua_gamer/

 

ønsker KUN serriøse priser takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres for mye ut for en maskin over ett år gammel. Vil tippe at du får en ny maskin som er bedre til 5500 kroner i dag.

 

Sett opp en tilsvarende maskin i prisguiden for å få dagen pris på delene, så deler du på to.

 

EDIT: Ser at den var en måned gammel og ikke ett år. Vil anslå ca. 5000 med tanke på at nyprisen på maskinen sannsynligvis er redusert med ca. en 500 lapp.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Det dere gir pris får er en data i deler. det er ikke alle her i være som kan og bygge en. men takk får fårslage, men skal først prøve på 7000 kr.

Hvorfor sa du ikke det med en gang at du ønsket å selge for mer enn hva den koster ny. Så hadde vi ikke trengt å kaste bort tiden på denne tulletråden.

Lenke til kommentar
Det dere gir pris får er en data i deler. det er ikke alle her i være som kan og bygge en. men takk får fårslage, men skal først prøve på 7000 kr.

Hvorfor sa du ikke det med en gang at du ønsket å selge for mer enn hva den koster ny. Så hadde vi ikke trengt å kaste bort tiden på denne tulletråden.

'

Fordi jeg trodde fol ville si sånn 6000 + i pris. men begynn på nytt da... eller jeg leger en ny tråd. er ikke verre heller da

 

skal kjøpe en laptop som heter Asus G71 fra onkelen min. og håper jeg får solgt den får det :)

 

ps: jeg solgte en data med E7500 cpu og 4670 GPU 350W PSU får en laptop + 1000 kr. jeg solgte laptopen får 4000 kr. så noen dumme folk er det her i væra da ;)

 

Det høres for mye ut for en maskin over ett år gammel. Vil tippe at du får en ny maskin som er bedre til 5500 kroner i dag.

 

Om du mener kjøperen får sånn 50% avslag på delene så ja...

 

har dere ideheletatt hvilken prosessor jeg har??? (selv om jeg har skjrevet det opp)

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å tyde hva du skriver..

 

Men on topic,

ja vi ser du har en 965, men det er tre grunner til at du ikke vil få noe høy pris på den.

 

 

1. "gammel" socket

2. Derfor "gammel" prosessor,

3. DDr2 minne

4. Pc'en er brukt

 

Det siste punktet har veldig mye å si på prisen. Men om du har lyst til å sette skyhøye priser på denne og prøve å få solgt den. vel.. versågod.

Lenke til kommentar

Det høres for mye ut for en maskin over ett år gammel. Vil tippe at du får en ny maskin som er bedre til 5500 kroner i dag.

 

Om du mener kjøperen får sånn 50% avslag på delene så ja...

 

Har dere i det hele tatt sett hvilken prosessor jeg har??? (selv om jeg har skrevet det opp)

 

Har du i det hele tatt lest hele innlegget mitt?

Lenke til kommentar

Legg gjerne ut hva du fikk for den, ettehvert!

 

Vanskelig å si hvor mye du får for den på finn.no, da det er mange overprisede PCer der fra før - så denne vil ikke skille seg ut. 6k for en brukt PC til 7k ny, er jo en dårlig deal - men ikke for deg.

 

Men nå fulgte jeg linken din, og hvis du skriver en god annonse på finn.no og beskriver det du har gjort med den godt (lakkering osv.), så kanskje du får såpass. Husk også å nevne CPU-kjøleren din, hvis du selger den også med riggen. Den er verdt noen kroner.

 

Men spør du om riktig pris, ikke hva du kan få, så sier jeg 4500,-.

 

Lykke til med salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...