Gå til innhold

Logintech mx500 og CS


Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg har en Logintech mx500 mus og spiller CS

Etter at jeg plugga inn MX500'en i usb porten og installerte nyeste drivera " henta fra nettet " så funker ikke tommel knappene i CS, jeg har binda de i CS config fila mi:

 

bind "MOUSE4" "lastinv"

bind "MOUSE5" "drop"

 

Men som sagt, fungerer ikke.....

 

Jeg hadde en logintech dual optical før og den fenga helt greit, men nå funker heller ikke tommel knappen på den...

 

Hva f*** kommer det av ?

 

Kan noen hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du tenker litt gjennom hva du har gjort, så er det ganske innlysende..

 

hva har du forandret på siden du hadde den gamle musen?

 

jaha.. vell jeg finner ikke det ut og jeg har tenkt mye...

 

eneste forandringen jeg har gjort er:

1: tok ut gamle musa

2: satt inn nye musa " mx 500 "

3: installerte drivera til den + henta ned siste version av drivera og installerte de

4: la til denne i cs configen " bind "MOUSE5" "drop" "

5: thats it

Lenke til kommentar
Enten tull rundt i driverne. Eller så kan du alltids rollbacke til den du hadde før.

 

dette med drivera vet jeg ikke no om, ettersom de er nyeste av nyeste lixom.

 

Jeg har også testa med å gå tilbake til gamle musa, men der funker heller ikke tommel knappen lenger

:evil:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 for 6 grunner:

 

* Pad'ene under er større og glir bedre

* Passformen er bedre en mx500/700. Sistnevnte er altfor smal. Man ender opp med å bli sliten i lillefingeren. Hold hånden i vanlig positur, hva oppdager du? Nei, lillefingeren skal ikke under og på siden (slik det er laget spor til). Logitech er som en mac mot en pc, pynt pynt.

* Scroll-knappen (mouse3) er for treg på mx'ene.

* Tommelknappene (mouse4 og mouse5) ligger for langt forran på mx500 i forrhold til hvordan den er formet til å holde tommelen.

* Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 er bedre kompatibel.

* Den "nye teknologien" mx serien har er helt ubetydelig. Salgstriks; TULL!

 

Jeg har både mx500 og explorer 3.0. Har ikke testa gliden på fUnc eller icemat, men men jeg kan dokumentere at explorer 3.0 er bedre på tøymatter, tøymatter av det gode slaget vel og merke.

Lenke til kommentar
[masse rabbel om Intellimouse Explorer 3.0]
Hva var egentlig poenget med den posten der? Fyren spør så absolutt ikke om hva som er best, eller om hvorfor andre synes noe annet er bedre enn den han har.

 

Ganske patetisk å grave opp en gammel post bare for å skryte opp et likeverdig produkt, sier nå jeg da. Men når alt kommer til alt, Logitech vs Microsoft er mye smak og behag da begge er meget gode produsenter. Så for all del, du skal få lov til å spytte ut meningene dine, men dette var kanskje ikke plassen å gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 for 6 grunner:

 

* Pad'ene under er større og glir bedre

* Passformen er bedre en mx500/700. Sistnevnte er altfor smal. Man ender opp med å bli sliten i lillefingeren. Hold hånden i vanlig positur, hva oppdager du? Nei, lillefingeren skal ikke under og på siden (slik det er laget spor til). Logitech er som en mac mot en pc, pynt pynt.

* Scroll-knappen (mouse3) er for treg på mx'ene.

* Tommelknappene (mouse4 og mouse5) ligger for langt forran på mx500 i forrhold til hvordan den er formet til å holde tommelen.

* Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 er bedre kompatibel.

* Den "nye teknologien" mx serien har er helt ubetydelig. Salgstriks;

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

 

 

haha LATTIS :lol: fyren har ikke peiling på muser,over 70% av de jeg har spurt synes MX500 er mye bedre,det kommer jo også an på hvordan hånden din er,det er heller ikke tøys at med den nye teknologien til Logitech,MX500 har 1000hz mens Intelli har bare 8000hz,det vil si at den reagerer mye fortere og bedre,noe som er til STOR nytte for Gamer spiller forx: Cs .Desuten er Mac bedre en Pc mindre feil mindre klaging osv osv,jeg eier en Mac og en Pc, Mac er mye kraftigere bedre design og sist men ikke mimst mac henger seg ikke,min mac har aldri Klikket,men man kan egentlig ikke sammenligne Pc og Mac for de er bygt opp på 2 forskjellife måter,(mac bruker enda sd-ram,men er fortsatt kraftigere osv,men så har de nå åsså støtte for 8gb sd-ram) de nye mac`ene bli langsert med en ny cpu kalt G5 ligger rund en 2ghz men er like kraftig som Pentium4 med "4ghz". :grumpy:

 

Sist men ikke minst tusen takk til Bastoid som kom med linken til den nye spille driveren for MX500 :woot:

Lenke til kommentar

jeg har en mx700 og den fungerer helt perfekt! :grumpy:

Har ikke hatt et eneste problem og funker i alle spill uten problemer også!

Utformingen passer perfekt, ivertfall i min hånd, og den er slettes ikke for smal! Tommelknappene ligger akkurat der de skal være og scrollen fungerer helt fint.

 

For de som ikke er fornøyd; prøv å laste ned den nyeste mousewaren/driverne fra www.logitech.com

 

De funker til meg.

Lenke til kommentar

Tror vel vi glatt kan oppsummere med at mus er en individuell ting..

 

Skal du kjøpe ny mus er det vel verdt å ta en tur i nærmeste datasjappe evnt. Elkjøp el. for å teste de de har litt før man kjøper dem (man _må_ jo ikke kjøpe dem selv om man tester dem der... ;) ).

 

Når det kommer til MAC/PC diskusjonen:

To forskjellige verdner, så det blir litt å sammenligne eple og peanøtter.

Hver er god til hver sine ting. Skal ikke si noe angående Mac'ene, de er gode de, men de er _ikke_ noe for meg (men får jeg en tar jeg den, kan jo alltids slenge inn Linux på den...). Jeg synes personlig det blir alt for mye "bells & whistles". Ikke kan jeg spille de spillene jeg vil på den heller...

Lenke til kommentar

Nok en gang blir jeg nødt til å bryte inn i en tråd slik som dette for å advare folk som svarer uten relevans til trådstarter. Hvis dere ikke har noe å komme med som kan hjelpe trådstarter er det ikke vits å svare i det hele tatt. Jeg kommer til å passe på dere som en hauk helt til folk har skjønt dette og blitt litt mer seriøse. Consider this as a warning!

Lenke til kommentar
Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 for 6 grunner:

 

* Pad'ene under er større og glir bedre

* Passformen er bedre en mx500/700. Sistnevnte er altfor smal. Man ender opp med å bli sliten i lillefingeren. Hold hånden i vanlig positur' date=' hva oppdager du? Nei, lillefingeren skal ikke under og på siden (slik det er laget spor til). Logitech er som en mac mot en pc, pynt pynt.

* Scroll-knappen (mouse3) er for treg på mx'ene.

* Tommelknappene (mouse4 og mouse5) ligger for langt forran på mx500 i forrhold til hvordan den er formet til å holde tommelen.

* Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 er bedre kompatibel.

* Den "nye teknologien" mx serien har er helt ubetydelig. Salgstriks;

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

 

 

haha LATTIS :lol: fyren har ikke peiling på muser,over 70% av de jeg har spurt synes MX500 er mye bedre,det kommer jo også an på hvordan hånden din er,det er heller ikke tøys at med den nye teknologien til Logitech,MX500 har 1000hz mens Intelli har bare 8000hz,det vil si at den reagerer mye fortere og bedre,noe som er til STOR nytte for Gamer spiller forx: Cs .Desuten er Mac bedre en Pc mindre feil mindre klaging osv osv,jeg eier en Mac og en Pc, Mac er mye kraftigere bedre design og sist men ikke mimst mac henger seg ikke,min mac har aldri Klikket,men man kan egentlig ikke sammenligne Pc og Mac for de er bygt opp på 2 forskjellife måter,(mac bruker enda sd-ram,men er fortsatt kraftigere osv,men så har de nå åsså støtte for 8gb sd-ram) de nye mac`ene bli langsert med en ny cpu kalt G5 ligger rund en 2ghz men er like kraftig som Pentium4 med "4ghz". :grumpy:

 

Sist men ikke minst tusen takk til Bastoid som kom med linken til den nye spille driveren for MX500 :woot:[/quote']

erm.. Du kommer med noen kraftige påstander selv. La folk ha egne meninger, og lev med det!

Lenke til kommentar
Heisann.. Jeg har en Logintech mx500 mus og spiller CS

Etter at jeg plugga inn MX500'en i usb porten og installerte nyeste drivera " henta fra nettet " så funker ikke tommel knappene i CS, jeg har binda de i CS config fila mi:

 

bind "MOUSE4" "lastinv"

bind "MOUSE5" "drop"

 

Men som sagt, fungerer ikke.....

 

Jeg hadde en logintech dual optical før og den fenga helt greit, men nå funker heller ikke tommel knappen på den...

 

Hva f*** kommer det av ?

 

Kan noen hjelpe meg ?

Sikker på at du har satt "mouse4" og "mouse5" til og utføre hver sin ting? Altså inne i OS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...