Gå til innhold

nytt 2,1 pc anlegg soundwork t3 eller z-2300?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt å kjøpe ett 2,1 pc anlegg. jeg har sett mye på logitech z-2300 og syntes det ser ganske lovende ut:) Skal ha det i en leilighet, og har z-5500 syntes det spiller greit så tror jeg at z-2300 er ganske bra:) Men har sett på creative gigaworks t3. Den har 6,5" subber med 2 slave elementer på siden, altså bass er viktig for meg. Så er det noen her som har erfaringen av t3? Jeg tror z-2300 er litt bedre, men t3 er nyere å sikkert bedre teknelogi, så kanskje derfor er det bedre lydkvalitet og bedre bass... ellers kom med andre forslag:)

Takk for alle hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har tenkt å kjøpe ett 2,1 pc anlegg. jeg har sett mye på logitech z-2300 og syntes det ser ganske lovende ut:) Skal ha det i en leilighet, og har z-5500 syntes det spiller greit så tror jeg at z-2300 er ganske bra:) Men har sett på creative gigaworks t3. Den har 6,5" subber med 2 slave elementer på siden, altså bass er viktig for meg. Så er det noen her som har erfaringen av t3? Jeg tror z-2300 er litt bedre, men t3 er nyere å sikkert bedre teknelogi, så kanskje derfor er det bedre lydkvalitet og bedre bass... ellers kom med andre forslag:)

Takk for alle hjelp:)

ingen som vet noe?

Lenke til kommentar
Jeg har T3 og anbefaler det anlegget på det varmeste. Har gjort det bra på samtlige tester. Se for eksempel: http://www.teknofil.no/wip4/review/test-cr.../d.epl?id=36206

okay:) Bra at noen svarer:P Å noen har noen anbefalinger. Jeg har selv z-5500 å tror z-2300 er bra med mangler mellomtone:P Noe som har hørt t3 skal også ha. Å det ser jo ut til å gi greit med bass også:) Men er det noen andre som vet hvem av disse som er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...