gaptrast Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Eg veit ikkje om ditte e den rette plassen_: Går det an å gjere sånn at når eg klapsar igjen dataen fortsettar programma å gå i bakgrunnen? gap
PerB Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Dvale er davale. Da sover PC og alle programmer. Du bør se i BIOS-oppsettet og/eller Windows Power styring om det er en setting for hva som skjer når du klapper sammen maskinen.
radivx Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Eneste måten er om du velger "Skru av skjerm". Hvilemodus/Sleep skrur av mesteparten av hovedkortet og holder en liten puls på minne og ting som er nødvendige for at den skal våkne opp igjen. Under dvalemodus skrur faktisk maskinen seg av etter at minnet er skrevet til harddisken.
radivx Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det gjøres i kontrollpanelet: Control Panel -> Hardware & Sound -> Power Options. Velg profien den står på og "Change Plan Settings". Under "Change Advanced Plan Settings" er det en option som heter Power Button and Lid. Her kan du konfigurere ting. Merk at den bruker mye mer batteri på denne måten i forhold til sleep/hvilemodus.
hlnd Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Bærbare har det også med å bli varmere (avhengig av modell) når de er klappa sammen. Vær i alle fall forberedt på dette om du pakker den ned i en sekk eller no.
gaptrast Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Skrevet 3. februar 2010 unnskyld, eg meinte ventemodus ikkje dvalemodus. Men eg trur ikkje det går fordi når den går i ventemodus deaktivera datan internett. ;/* og det treng eg fordi eg brukar RSBOT;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå