Gå til innhold

Bahrami - fake-truther som jobber for makteliten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Armin Bahrami er en konspirasjonsterrorist. Fra å være en nusselig konspirasjonsteoretiker har han tatt skrittet lenger og starter å plage andre mennesker. I tillegg er denne ovenfra-og-ned-holdningne til disse fanatikerne til å bli kvalm av. Vi andre mennesker som ikke er diagnosert paranoide er sauer, indoktrinerte og dumme mennesker uten å evne og tenke selvstendig.

 

Nei, gi den stakkars mannen behandling for det han måtte ha av paranoide lidelser.

Lenke til kommentar

Må le når jeg ser det navnet her på forumet. Har lagt merke til at han har skrevet utrolig mye tilbakestående søppel på kommentardelen på dagbladet.no. "Selv drikker jeg ionisert sølvvann mot svineinfluensa"

 

"Vaksinene som har dokumentert effekt er bare big-pharma som svindler penger ut av deg, sølvvannet jeg kjøper for 150 kr flaska er derimot noe en god samaritan selger for å hjelpe andre mennesker!!"

 

Nyhetsspeilet er en gjeng svaksinnede stakkarer som har skapt sin egen lille verden. Det som er veldig trist, på en morsom måte er hvordan de snakker om at alle andre (Normale mennesker) er naive og tror på hva media og de slemme konspiratørene kommer med. Vi må bli mer kritiske til hva vi tror på. Samtidig kjøper de selv rått ALT av konspirasjonsteorier som måtte ligge ute på nettet, så lenge det høres helt latterlig sinnsykt ut SÅ MÅ DET VÆRE SANT! Hvis "Truthmaster88" på youtube har sagt det så må det være sant :D

 

Jaja, i ethvert samfunn så vil det alltid være noen som faller utenfor fordi de ikke takler verdens realiteter.

 

*Edit: Leste litt mer og må bare legge til noen hysteriske ting.

 

Noen quotes fra Armins blogg:

Kreft er kurert en rekke ganger opp gjennom historien, men det farmasøytiske kartellet kontrollerer legeindustrien og slipper ikke til de ulønnsomme alternativene

 

Osama fra 2001, ligner overhodet ikke på osama 2002

 

HAARP er kapabel til å endre jordens økosystemer, atmosfære, magnetosfære og gravitasjon.
For de som ikke husker dette, Pakistanske medier erklærte i desember under kuldeperioden at det var Norge og Usa som var grunnen til at det var så kaldt ved at vi hadde skutt et laservåpen kalt HAARP opp i atmosfæren og dermed skapt det kalde været..

 

Nyhetsspeilet er den eneste alternativet til den etablerte pressen, takk og pris.
Vi er vel alle enige om at norge ikke trenger flere alternativ som nyhetsspeilet.

 

Jeg mener det ikke er Vås og tuil å blande CIA inn i det her når de er verdens største narkotika kartell.

 

Deres interesser er å holde nasjonene bedøvet med tunge narkotiske stoffer

 

"Konspirasjonsforskeren" hahaha, jeg dauer av latter. Det er NADA vitenskapelig over hva disse folka formidler eller metodene deres.

 

Igjen, morsomt å lese, men på en trist måte siden det finnes folk som faktisk tror på dette.

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar
"Konspirasjonsforskeren" hahaha, jeg dauer av latter. Det er NADA vitenskapelig over hva disse folka formidler eller metodene deres.

Jeg må si meg litt uenig der, hvor jeg synes ingeniøren var ganske saklig, og har kommet med bedre artikler.

Jeg husker han som "ingeniøren", men sitter litt og lurer nå, men er alikevel for lat til å sjekke.

Sivilingeniør eller noe sånt.

 

Ahh, må si en ting til!

Jeg ble ekstremt fort sensurert på nyhetsspeilet, bare ved å være litt uenig med en artikkel.

Helt seriøst, så tok det 2min midt på natten (3-5, et eller annet), så var kommentaren min borte. Jeg hadde oppdatert web-browseren for å være sikker på at kommentaren var lagt ut.

Var heller ikke noe grovt språk, eller formærmelser eller noe som helst, skrev rett og slett bare at jeg var uenig.

Så kommenterte jeg at kommentaren min var blitt slett; snakk om sensur, så ble den slettet 1min tid etterpå, den óg - en kommentar jeg skrev inn bare for å dobbeltsjekke at kommentarene mine faktisk blir fjernet.

Snakk om ytringsfrihet :p

 

Edit: se hva jeg fant!

http://csistersmusic.com/blog/no/?p=1039

 

Edit2: ser nå også at Hans Gaarder, sivilØKONOMEN, blir kritisert, og legger meg flat hvis det er tilfelle.

Fikk bare et tidligere intrykk av at han så ut til å være blant de, i de minste, minst paranoide og usaklige.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
For de som ikke husker dette, Pakistanske medier erklærte i desember under kuldeperioden at det var Norge og Usa som var grunnen til at det var så kaldt ved at vi hadde skutt et laservåpen kalt HAARP opp i atmosfæren og dermed skapt det kalde været..

 

Så, dersom det skulle dukke opp mange personer av tilsynelatende utenlandsk opprinnelse i Ramfjorden der dette HAARP anlegget etter sigende ligger vet man nå grunnen til det. :D

Lenke til kommentar
"Konspirasjonsforskeren" hahaha, jeg dauer av latter. Det er NADA vitenskapelig over hva disse folka formidler eller metodene deres.

Jeg må si meg litt uenig der, hvor jeg synes ingeniøren var ganske saklig, og har kommet med bedre artikler.

Jeg husker han som "ingeniøren", men sitter litt og lurer nå, men er alikevel for lat til å sjekke.

Sivilingeniør eller noe sånt.

Skjønner ikke helt hva du mener her. Har Bahrami kalt seg ingeniør? Kall meg fordomsfull, men jeg har null tro på at den mannen har en ingeniørtittel å skilte med, enda mindre sivilingeniør.

 

Uansett, forskning er noe helt annet enn å sitte å finne på tull som man i sine vrangforestillinger overbeviser seg selv om at er sanne. Forskning krever vitenskapelige metoder, muligheten for å kunne etterprøve og bevise påstandene man kommer med.

 

Ionisert sølvvann mot svineinfluensa og resten av idiotien denne personen står i spissen for har ingenting med forskning å gjøre, det er ren humbug og dermed at han kaller seg en forsker blir omtrent like fornuftig som om jeg skulle presentere meg selv som General til folk jeg møter på grunn av at jeg har sett mange krigsfilmer.

 

*Edit:

Hvis man er interessert i å lese noe av en ekte "konspirasjonsforsker" så kan jeg anbefale Den store sammensvergelsen av Øystein Sørensen, professor i historie ved UiO. Han tar for seg historien bak Illuminatus og belyser på en fin måte hvordan konspirasjonsteorier fungerer.

 

Men hvem vet, boka hans er jo garantert et bestillingsverk for Illuminatus for å lure oss alle! :roll:

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar
"Konspirasjonsforskeren" hahaha, jeg dauer av latter. Det er NADA vitenskapelig over hva disse folka formidler eller metodene deres.

Jeg må si meg litt uenig der, hvor jeg synes ingeniøren var ganske saklig, og har kommet med bedre artikler.

Jeg husker han som "ingeniøren", men sitter litt og lurer nå, men er alikevel for lat til å sjekke.

Sivilingeniør eller noe sånt.

Skjønner ikke helt hva du mener her. Har Bahrami kalt seg ingeniør? Kall meg fordomsfull, men jeg har null tro på at den mannen har en ingeniørtittel å skilte med, enda mindre sivilingeniør.

"Det er NADA vitenskapelig over hva disse folka formidler eller metodene deres.
Skjønner nå? :p

 

Men hvem vet, boka hans er jo garantert et bestillingsverk for Illuminatus for å lure oss alle! :roll:

Nå kjenner ikke jeg til denne boken og vet ikke hva som står i den, men hvis du er overbevist at konspirasjoner av Magi og Elite-ism (f.eks Frimureriet) ikke eksisterer, og at Frimureriet ikke er mye mere enn f.eks en gutteklubb, så må jeg bare anbefalle deg å lese mere en denne ene boken. Fint at du kommer med "recommendations", men jeg må nesten informere deg at det definitivt er en hemmeliggjort høyt-nivå magi-praktisering og annet som påvirker oss, som ikke kan benektes når du har gjort nok research. Konspirasjonisme (og evt metafysikk) er de(t) eneste temae(t/ene) hvor jeg ikke vil at folk skal enkelt oppsummere temaet som "usant", "uverdig" e.l, om det påvirker deg og de som bumper bort på deg, sine liv videre. Folk skal få lov til å tro at det ikke er noe i psykologi eller fysikk, og tro på.. nesten hva de enn vil, men at det er noen på toppen som "drar i tråene" er noe du ikke skal få lov til å uttale deg om før du har gjort ordentlig research. Etter mine standarder altså, eller som en forklaring på hvorfor jeg velger å bryte inn og fortelle deg dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...