Gå til innhold

Headset med chatfunksjon og spillyd til 360?


Ekko

Anbefalte innlegg

Noen som har noen anbefalinger her?

 

Finnes det noe til under 1000-lappen som lar deg chatte samtidig som man har spillyden på ørene? (Er interessert i anbefalinger på over 1000kr også, men alle ejg har funnet har vært over 1000kr, lurte på om det fantes billigere)

 

Og hvordan kobles disse? Er det en kabel til xboxen/tv/forsterker for lyden og en kabel til xboxkontrolleren for chatfunksjon?

 

 

Sitter nå med det medfølgende headsetet med mic og stode øreklokker utenpå, litt kjipa.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er mulig å sette voice output til de vanlige høytalerne/øreklokkene man bruker, slik at man får spillyden og chattinga i samme høytaler. Du finner innstillingen under Preferences på guide-menyen. Men du trenger fortsatt en egen mikrofon da, jeg selv festet bare det vanlige headsettet rundt halsen, slik at mikrofonen pekte opp mot munnen.

 

Kan være vanskelig å høre de du prater med noen ganger vel og merke(grunnet bråk fra spillet), da kan det være lurt å mikse litt i lyd-innstillingene til selve spillene.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Kan jo feks sjekke play.com.

 

Har du funnet noe på play.com eller bare gjetter du?

 

 

Camrot: Ja, jeg leste nettop et annet sted at det går an å mixe chaten inn på vanlig audio, og da funker micen i controlleren fortsatt altså?

 

Ser poenget med at det kan være problematisk å justere nivået på chaten in game ja.

Lenke til kommentar

Ja, den tar meg til forsiden av play.

 

Jeg var inne og lette på headphones tidligere, men fant ingen der da jeg gikk inn på denne siden:

http://www.play.com/Electronics/Electronic...earchtype=genre

 

 

Ser nå at det ligger flere under xbox-acessories her:

http://www.play.com/Games/Xbox360/3-/369574/2-/Promo.html

 

Har sett på turtle beach tidligere, de ligger på 1000+.

Lenke til kommentar

Prøvde detet nå, lånte det, var veldig bra. Spesielt funksjonen med å kunne styre volum på chat og game uavhengig uten å måtte rote i menyer på xboxen for å justere.

 

Fikk meg noen ekstra kills ved å høre etter folk, men søren så paranoid man blir av god lyd.

Lenke til kommentar

vet.. prøv å tusle i gresset i mw2 med ninja pro.. får max noia :p har den gamle versjonen, så voice er ganske dårlig på min.. er ikke separat slik som på den nye.. en kompis av meg har den nye, hvordan er surround følelsen din? prøvde hans sin med default instillinger og det virket som om surround var forsinket i forhold til senter elns..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...