thomasr Skrevet 2. februar 2002 Skrevet 2. februar 2002 Er så absolutt interresert i en blokk eller 5 (kjøpe for kamerater, hvis du orker å lage Hvis du ikke kan noe om web, kan jeg sikkert mekke noe enkle sider for deg, bare hiv en mail over til [email protected] hvis du er interresert,,.
Braqua Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 Hvis du kan garantere at den er så mye bedre enn Swiftech sin MCW462-B, som jeg har kjørende, er jeg interessert. Send meg noen bilder/pris til [email protected]
Thargoth Skrevet 5. februar 2002 Skrevet 5. februar 2002 slenger meg på jeg... [email protected] -Thomas-
|h8myself Skrevet 6. februar 2002 Skrevet 6. februar 2002 Send i veg :smile: [email protected] Jeg vil ha !
DrErling Skrevet 6. februar 2002 Skrevet 6. februar 2002 Etterhvert så er vel jeg kanskje den eneste nerden som ikke har bilder av vidunderet? [email protected] DrErling
Format_C Skrevet 6. februar 2002 Skrevet 6. februar 2002 Dette høres bra ut. Lager du flere størrelser, til chipsett, GPU o.l? Hvordan er festearrangementet? Send bilder og specs til: [email protected] Format_C
Kjellis Skrevet 8. februar 2002 Skrevet 8. februar 2002 Ser ut som du får storjobb med å sende mail til oss alle :smile: Er oxo interessert, men fix den web-siden så slipper du å maile meg oxo :wink: mvh Kjell-Richard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå