Jump to content
Sign in to follow this  
IwwY^^

a7n8x Deluxe lyd problem!

Recommended Posts

Her sitter jeg å spiller f.eks cs eller hører på musikk. PLutselig blir øyden knitrete. Nå brukte jeg ikke lyden på ca 10.min. Da ble lyden plutselig bra igjen. Det blir den også når jeg går ut av counter-strike.

Forslag? :grumpy:

Har det samme problemet inniblant...Vet ikke om det er så mye å få gjort med det, er kanskje prisen for å ha integrert lydkort... Nyeste driver er jo alltids et tips, men jeg antar du har det... Alternativt kjøp et annet lydkort..

Men om noen har gode forslag er jeg også lutter øre :)

Er det andre som har negative opplevelser med lydchippen på A7N8X??

Jeg opplever att soundstormen "henger" seg ved høy klokking! Tok på southbridgen, og den var glo varm! Slengte på en chipset cooler, (vifte og ribbe) på den, og det kurrerte problemet. Klokkinga er 210 mhz FSB! Ved standard speed (<200mhz) er det ikke noe problem.

Jeg opplever spesielt problemer med den integrerte lyden i A7N8X Deluxe når jeg spiller. Noen ganger går det greit hele veien, men ofte etter litt tids spilling så skraper det noe heltt vilt mye i høyttaleren.

Dette er jo *litt* irriterende, og jeg ville vært takknemlig ovenfor eventuelle løsninger på dette problemet.

Jeg har lest flere andre tråder om dette emnet, men ingen har kommet med noen særlig standhaftige konklusjoner. Noe som foreslås er imidlertid å avinstallere diverse codecs som man har lagt inn, men det funker ikke hos meg.