Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelpesløs jente, yamaha tzr.


Helenee

Anbefalte innlegg

post-196328-1264606699_thumb.jpg

 

Hei! :)

 

Har spurt om hjelp tidligere pga. velt og litt knuste deler på min yamaha tzr.

 

Som sagt så har jeg tryna og har knust begge kåpene, plomba er tatt så får ikke brukt forsikring. Så ikke nevn det, tullinger. Anyway, hva f*en gjør jeg? Jeg er kun 17, får bil lappen neste år og skal kjøre med denne iår også. Men det funker ikke, kåpene er så ødelagte. Noen som veit om billige kåper? Eller som selger ? Jeg trenger også litt hjelp med styling? Han jeg kjøpte mopeden av hadde ødelagt kåpene fra før av, men hadde pusset de ned og lagt teip bak osv. så yamaha merkene er borte, vil ha nye! Har bytta kjede, mye surr med dette også, fant INGEN som passet, så stefaren min måtte bygge eget, men det funka fett. Har bytta drev fra 15 til 12, nytt start-rele. Startknappen er ødelagt, kjøpte ny rett før snøen kom, men nå er den ødelagt IGJEN! Den fjæra inni er gåen, så jeg må sett'n i 2 og trille ned bakken. Slitsomt når jeg girer feil, og stopper i kryss.

 

Så, noen smarte typer der ute som kan gi en hjelpesløs jente hjelp?

 

Takk, im out. - Helene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for det første her er noen sider med nettsider som selger moped deler, og deler til yamaha tzr.

 

www.mc-deler.no

www.crash.no

www.speedoptions.no

 

 

angående det med forsikringen, så kan du jo sveise inn en plombering i anlegget sånn den ikke går over 45 km/t.

 

ps. www.mopedportalen.com er en god side hvor mangen folk kan hjelpe.. får nok flere svar der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...