LilGoldfish Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hei Bestefaren min fikk nylig nytt bredbånd fra Canal Digital. Etter han fikk det har å sende e-post sluttet å virke. Han bruker Mozilla Firebird. Når han prøver å sende e-poster får han meldingene: "En feil oppstod under sending av post: E-posttjeneren sendte feil hallo-tekst: Cannot connect to SMTP server 80.65.49.46 (80.65.49.46:25), connect error 10060." og "Sending av melding feilet. Klarte ikke sende meldingen fordi tilkoblingen til SMTP-tjeneren mail.langaas.net ble mistet midt i en transaksjon. Prøv igjen eller kontakt systemansvarlig." Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Takk på forhånd Endret 26. januar 2010 av LilGoldfish
Märtha og Durex Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hva slags SMTP server har du spesifisert? Endret 26. januar 2010 av Ned Flanders
Left Blank Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det kan hende canal digital blokker port 25, det er mange ISP'er som gjor det. Telenor har et option i kundeseksjonen av websiden sin for a skru det av tho.
Left Blank Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Send email eller ring canal digital support
helsten2 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har selv Canal Digital. De deler servere med Telenor (online.no) Ingen blokking av port 25. SMTP server: smtp.online.no Endret 26. januar 2010 av helsten2
PerB Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Klarte ikke sende meldingen fordi tilkoblingen til SMTP-tjeneren mail.langaas.net ble mistet midt i en transaksjon. Feil SMTP-oppsett i mail for å sende mail. Han må benytte Canal Digitals SMTP for å kunne sende mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå