Gå til innhold

Kristoffers treningslogg. Øke volum og styrke.


Anbefalte innlegg

Har vært litt lite oppdateringer her i det siste, men for å oppsummere kjappt: Trente man, tir, ons, tor og fredag forrige uke med de anbefalte settene i Ryp heftet. Denne uken trener jeg tre dager med flere sett på hver trening for å sammenligne. Den første uken med trening hver dag gikk fint, sneik inn et ekstra sett her og der, men dagen derpå hadde jeg ikke noe betydelig treningsverk. 

 

Idag var siste økta med 10 repetisjoner. Har ikke oppdatert excel fila slik at den gjenspeiler dette, men planlegger å gjøre dette. Legger ut økta mi idag her:

 

Beinpress:

105 - 105 - 105 - 105 - 105

Rygghev med vektplate (45 graders rampe):

15 - 15 - 15

Skråbenk:

12 - 12 -12 -14

Arnoldpress:

12 - 12 - 12

Tricepspress:

16 - 16

Biceps-curl:

10 - 10 - 10

Nedtrekk:

50 - 50 - 50

Roing, bredt grep:

42 - 42

Mage, crunch:

65 - 65

Mage, vridning:

85 - 85

 

Tenker kanskje jeg skulle ha lagt til en bakside lår øvelse? Fremgangen er strålende, særlig brystmusklene har tatt seg veldig opp (føler at Skråbenken blir litt vel lett muligens) Har også dukka opp ei ny blodåre på innsida av underarmen min, tyder vel på at jeg går ned i fettprosent.

 

Har også målt høyrearma nå: Overarm, stram biceps/triceps: 34 cm, Underarm: 28 cm, Håndledd: 18 cm. Brukte et tynt stoffbelte og en linjal til å måle, mener det ble rimelig rett.

Endret av storken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...