Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han utfordrer vel folk til å vinne en FFA med kun å bruke clays. Kunne vært spennende å prøve. Er Flash/stun/røyk tillatt, siden de ikke bidrar med kills?

Da er det vel enten OMA eller Scavenger tier 1 perk. Tenker OMA passer best da du ikke er avhengig av å drepe noen for å få påfyll..

Tier 2. Tja.. Dangerclose ser jeg for meg er det beste alternativet. Eller muligens lightweight for å komme eg unna fort.

Tier 3 var litt verre, men tror jeg ville valgt Ninja Pro.

Lenke til kommentar
Han utfordrer vel folk til å vinne en FFA med kun å bruke clays. Kunne vært spennende å prøve. Er Flash/stun/røyk tillatt, siden de ikke bidrar med kills?

Da er det vel enten OMA eller Scavenger tier 1 perk. Tenker OMA passer best da du ikke er avhengig av å drepe noen for å få påfyll..

Tier 2. Tja.. Dangerclose ser jeg for meg er det beste alternativet. Eller muligens lightweight for å komme eg unna fort.

Tier 3 var litt verre, men tror jeg ville valgt Ninja Pro.

 

Tier 3 værre? lol?

 

Scrambler Pro = forsinker claymores..

-

Hvis det er dette han er ute etter så er vel best oppsett

tier 1 OMA Pro

tier 2 Danger close

tier 3 Srambler Pro

Lenke til kommentar

Hva skal jeg med forsinkelser av claymores? Det er jeg som setter ut claymores for å drepe andre. Muligheten til å snike meg opp på folk. Evt høre når folk kommer er mye mye bedre enn forsinkelse av et par claymores jeg kanskje kommer borti i løpet av kampen. Scrambler er dessuten ubrukelig da jeg ikke planlegger å skyte og dermed ikke avgir noen reddot på radar + at det gir fienden et hint om at jeg er i nærheten.

Lenke til kommentar

Konamixx..

 

Hvis det du sa i 3.post stemmer så dreier dette seg om en 1 v 1 (?) med bare CLAYMORES. Altså ikke noe skyting.

 

Forsinke claymores må da vel være det besta da når det eneste du kan bli drept av er claymores. Hvis de du kommer borti sprenger etter du har pasert så dør du jo ikke, altså den du spiller mot får ikke kill.

 

Enig i at det gir et hint at du kommer men spiller jo ingen rolle ettersom du ikke blir drept av claymorene til den/de du spiller mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...