Gå til innhold

Noen som har prøvd Dune BD Prime 3.0 HD?


Anbefalte innlegg

Hei er på utkikk etter mediabox av en eller annen type men er veldig usikker på hva jeg skal gå for.

Så det jeg lurer på er om noen som har testet Dune BD Prime 3.0 HD og kan si om dette er et godt valg og evt hvorfor?

 

Og er jeg ikke avhenging at PCen er god for at slike mediabokser skal kunne streame på riktig vis fra PCen?

 

Når jeg streamer filmer fra PC til Xbox 360 har jeg problemer med at lyden henger igjenn vist jeg spiller filmer som er 720p eller høyere.

Og at vist jeg har tekst i filmene så er det dårlig FPS og andre slike problemer, blir jeg kvitt disse problemene med en mediaboks av noe slaget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei er på utkikk etter mediabox av en eller annen type men er veldig usikker på hva jeg skal gå for.

Så det jeg lurer på er om noen som har testet Dune BD Prime 3.0 HD og kan si om dette er et godt valg og evt hvorfor?

 

Og er jeg ikke avhenging at PCen er god for at slike mediabokser skal kunne streame på riktig vis fra PCen?

 

Når jeg streamer filmer fra PC til Xbox 360 har jeg problemer med at lyden henger igjenn vist jeg spiller filmer som er 720p eller høyere.

Og at vist jeg har tekst i filmene så er det dårlig FPS og andre slike problemer, blir jeg kvitt disse problemene med en mediaboks av noe slaget?

 

Den løser alle problemene dine gitt at du bruker vanlig nettverkskabel til å overføre signaler (streames).

 

Her ligger en bra og omfattende test av den http://www.mpcclub.com/forum/links/reviews-2009-9/

Lenke til kommentar
Bestilte maskina i går fra AVshop men er ikke på lager så må vente 1-2 uker før den blir sendt :( fant ikke noe annen plass å kjøpe

 

Mmm - jeg tror jeg har svart deg på et annet forum også :)

Skal ha denne boksen selv må bare selge A-110'en først også må de Belkin homeplugsene fungere skikkelig. Jealous.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...