Gå til innhold

Trenger logo - betalt arbeid.


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en firmalogo til et eventbyrå, trenger en som virkelig kan dette, ingen amatør.

 

Pris blir vi enige om, men håper vi kan være enige om at jeg bare betaler visst jeg til syvende og sist blir fornøyd, altså bruker logoen.

 

Er lite aktiv her inne, så supert om dere hadde lagt meg til på msn for meg spørsmål/inspirasjon: [email protected] (Beklager for useriøs msn-adresse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med et ordentlig byrå eller en frilans som tar seg betalt i prisleiet 1000 kr/t + moms. Da får du en som virkelig kan det og som ikke undergraver markedet. Hvis du er seriøs, så blir det som regel bedre slik, enn når en 15 år gammel gutt sitter på gutterommet og gjør det.

Lenke til kommentar

Du skyter egentleg deg sjølv med å seie at du vil ha nokon proffe til å gjere det. Dei finnes nok, men spørs om dei er interessert i å berre lage noko som kanskje vart brukt.

Kva med å fortelje litt meir om kva du ser for deg, så kan nokon "amatører" óg prøve seg.

 

Personleg er eg elev ved medier og kommunikasjon på mediegymnaset, og karaktiriseres nok derfor som amatør i dine auger. Desse er det mange av på forumet. Mange gode, men me har dessverre ikkje komt noko lengre enn at me framleis er studentar og skuleelevar. Dei som faktisk har jobb, eller er profesjonelle freelancere tviler eg egentleg på at er interessert i å ta i nokon "kanskje" oppdrag. Då må du i tilfelle avtale tid og pris i forkant, og sikkert eit depositum, eller iallefall timelønn uansett. Vil eg tru. Så du må nesten bestemme deg for kva du ønsker, og kor mykje penger du er interessert i å svi av. Tykkjer eg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...