Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spylevæskelekk hjelp. Reualt megane


slso1603

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjetter helt vilt her, MEN det høres ut som at tanken lekker! Hva med å ta av spylervæsketanken og finne ut hva problemet er også fikse det?!

 

Herreminn.

 

Ja skjønner jo det. Men den sitter tungvint til! Så hvis noen har har tatt den ut av en megane før, så kan jeg få litt hjelp av dem. gidder ikke skru av masse, også viser det seg at mye av det var tull å ta av..

Lenke til kommentar

Pr. dags dato finnes det 3 versjoner ev Megane hvorav hver av dem utenom nummer 3 har en faceliftutgave hvor mye er endret. Er en fordel om du kan si hvilken årsmodell og evt. annen data du har.

 

Jeg har Haynes-bok for Megane I facelift som jeg kan sjekke opp for deg om det er en Megane I du har. Boka dekker stort sett kun versjonen før facelift selv om den er en egen bok som skal være kun for facelift (av en eller annen merkelig grunn.. virker som at samme boka er markert noe annet bare for å selge ekstra..).

Lenke til kommentar
Pr. dags dato finnes det 3 versjoner ev Megane hvorav hver av dem utenom nummer 3 har en faceliftutgave hvor mye er endret. Er en fordel om du kan si hvilken årsmodell og evt. annen data du har.

 

Jeg har Haynes-bok for Megane I facelift som jeg kan sjekke opp for deg om det er en Megane I du har. Boka dekker stort sett kun versjonen før facelift selv om den er en egen bok som skal være kun for facelift (av en eller annen merkelig grunn.. virker som at samme boka er markert noe annet bare for å selge ekstra..).

 

Jeg har en Renualt Megane 1,6e RT 1997, spylevæske tanken sitter veldig tungvint til... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...