Gå til innhold

[Løst][PS3] Noen som vil bli med å fullføre extended magazines?


jossy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg mangler disse 40 skudd gjennom vegg challenges'ene :p Jeg har gjort det så mange ganger før (pleier å ta det i free for all), med å stå og hard-scope/campe ved en vegg og så fort jeg ser en fiende gå bak veggen og sikte der jeg mener han var og skyte som gaaaal!

 

Etter noen runder prestige blir man lei, men det er verdt 1100 exp..!!

 

Noen som blir med i noen cage-match run, tactical insertion og på hver side av veggen, hver sitt skudd.. :p Jeg mangler nå "FMJ-skudd" på TAR-21, UMP, P90, FAMAS, ACR, FAL og BARRET. Det er ikke snakk om så mye, men det er da 77k exp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må visst ha det inn med ei teskjei; Fullfør på den vanlige måten. Og den vanlige måten er ikkje å cheate.

... einstein haha ... ikke snakk om å gi inn med teiskjei når du selv ikke forstod svaret mitt til deg ... det er et dataspill så jeg driter i hva som er den vanlige måten. jeg vil komme så fort til 10th prestige as possible ... hvis du syns det er uærlig eller mindre verdig så har du et seriøst problem fordi da kan du umulig ha mye utenfor dataspillet å leve for hvis det er så seriøst for deg

 

Helt enig...er du ikke villig til å bruke tid på spillet (og i dette tilfellet å skaffe deg en relativt ubrukelig attachment), får du finne på noe annet.

1100 xp er en halv runde med whatever game mode...

halvparten exp av en runde som tar 10 minutter, på noe jeg kan gjøre på 5 minutter... så med andre ord 4 ganger så kjapt! btw det er en god attachment for sniperen og sub-maskin gunnsa.. der bruker du andre perks i første slotten enn scavanger, og ekstra ammo er nødvendig når man ønsker å komme seg opp til høyere killstreaks

Endret av jossy
Lenke til kommentar
Du må visst ha det inn med ei teskjei; Fullfør på den vanlige måten. Og den vanlige måten er ikkje å cheate.

... einstein haha ... ikke snakk om å gi inn med teiskjei når du selv ikke forstod svaret mitt til deg ... det er et dataspill så jeg driter i hva som er den vanlige måten. jeg vil komme så fort til 10th prestige as possible ... hvis du syns det er uærlig eller mindre verdig så har du et seriøst problem fordi da kan du umulig ha mye utenfor dataspillet å leve for hvis det er så seriøst for deg

Ja, dataspel er heile livet mitt. Du skriver som ein 10 åring som ikkje veit kva han skal svare når eg skreiv svaret mitt til deg. Er ikkje vits å defende seg sjølv når alle(99%) er imot deg.

Lenke til kommentar
Du må visst ha det inn med ei teskjei; Fullfør på den vanlige måten. Og den vanlige måten er ikkje å cheate.

... einstein haha ... ikke snakk om å gi inn med teiskjei når du selv ikke forstod svaret mitt til deg ... det er et dataspill så jeg driter i hva som er den vanlige måten. jeg vil komme så fort til 10th prestige as possible ... hvis du syns det er uærlig eller mindre verdig så har du et seriøst problem fordi da kan du umulig ha mye utenfor dataspillet å leve for hvis det er så seriøst for deg

Ja, dataspel er heile livet mitt. Du skriver som ein 10 åring som ikkje veit kva han skal svare når eg skreiv svaret mitt til deg. Er ikkje vits å defende seg sjølv når alle(99%) er imot deg.

 

det er bare å gi opp fordi et par nerds er i mot meg? alle? hvordan vet du det? :p haha.. skriver som en 10 åring = forum-litteratur

Lenke til kommentar
Du fatter visst ikke poenget her...jeg skal forklare det i detalj for deg slik at du forstår det. Det handler ikke om at man har et dårlig liv utenom MW2 eller ikke.

Les nøye nå så du forstår hva folk flest mener:

Folk flest liker IKKE folk som jukser!

 

Jeg forstår poenget.. dårlig liv utenom MW2 var noe jeg pekte ut som at dette er bare et dataspill.

 

Mitt poeng, som dere ikke forstår tydeligvis fordi jeg får hele tiden svar som direkte går under mitt poeng: jeg bryr meg ikke om hva folk syns om "cheating" i et dataspill ;)

Lenke til kommentar

I mine øyne er trådstarter bare et "forum troll". Dette er en lite seriøs tråd, og det ser ikke ut til at noe fornuftig kommer ut av denne tråden. Kanskje en moderator kan stenge posten da dette ser ut til å bli en argumentkrig mellom forumlesere.

Endret av Exsecror
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tilleggskommentar: Extended mags øker ikke ammo counten din når du spawner.

 

Det beste eksemplet er SCAR-H:

Uten extended mags: Starter med et magasin à 20 skudd i våpnet + to ekstra mag = 60 skudd.

Med extended mags: Starter med et magasin à 30 skudd i våpnet + ett ekstra mag = 60 skudd.

 

Altså, extended mags øker kun kapasiteten i hvert magasin, men fordeler startammo utover færre magasin enn uten. Det er KUN Scavenger Pro som øker ammo count ved start.

 

Slik jeg ser det er det kun LMG'ene som faktisk drar nytte av Ext. Mags, da de tar lengst tid å lade om.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Har da ikke bruk for extended mags på Barrett. Men Intervention er extra skudd i magasinet en smart ting.

 

Hvordan rekker du å skaffe extended mags til så mange våpen hver prestige? Bruker du så lang tid på å levle opp? Selv går jeg bare for extended mags på Intervention og Scar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...