Gå til innhold

Noen som vil bli admin på 2 nye servere? CS.S


Anbefalte innlegg

Hei

 

Lucky.Gaming har nå fått 2 pub servrere. så jeg lurte på om noen vil bli admin på de. Det krever du er over 15 år Hvis du vil bli admin så regestrer deg i vårt forum Forum å les gjennom admin regler. har mangler på admin så jeg vil ha inn 16 adminer. så da er det bare å komme:) vår hjemmeside er http://lucky-gaming.net MVh Christer

Endret av svve1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei eg hadde eit spørsmål til deg kan du si meg kossen man lager ein Css public ser som det du har skreve om deg vill lere meg det pleas kan du du hjelpe meg

 

 

først må du finne noen du skal ha servren hos feks speedgaming eller ingame jeg bruker ingame

Lenke til kommentar
Men du kan du si meg har du fått tak i Adminer på serverene eller den plassen ooen forsatt ?

 

 

Du må betale ja.. Hvis du vil bli admin må du søke i vårt forum

kom til vår nettside lucky-gaming.net der er det også forum så du kan søke der. jeg har 3 admin plasser igjen

Endret av svve1
Lenke til kommentar
Men eg vill gjerene vere admin på serveren viss eg slepper å betale 350 kr fordi på ein anna side koser det 250 og da kjøper eg meg seinare ein server så det er dit valg??

 

 

seff kan du bli admin kom til vårt forum å søk der (koster å søke^^) www.lucky-gaming.net/forum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...