Gå til innhold

Ingen gratis Mother-SMSar i Juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når du logger deg inn på Planit, så står det jo:

 

"NetCom kunder får mest!

Det er fortsatt gratis å sende SMS fra PlantIt og mother. NetCom kunder får 25 gratis meldinger per måned, andre mobilabonnenter får 10. Når gratismeldingene er oppbrukt kan du sende så mange du vil til kun 79 øre per SMS."

 

Eg vil ha mine 10 gratis SMSar for juni :grumpy:

 

Kjære lille venn, hør nå her..

 

Logg deg inn på telenormobil.no, der får du 30 gratis sms/mnd ut sommeren. Etter det kan du vel begynne å gjøre som folk flest - kjøpe kontantkort? :wink:

 

Edit: Så det ble nevnt før

Lenke til kommentar

På Telenormob.web'en står det:

 

"Som Telenor Mobil-kunde kan du sende 30 SMS fra Internett hver måned uten at det koster deg noe ekstra. Tilbudet gjelder ut 2003."

 

..eg sendte ei melding, men den teller ingenting.. Eg kan ikkje sjå kor mange eg har igjen, liksom... Dette var litt suspekt...

Lenke til kommentar

Herregud, nå får folk skjønne at de ikke kan klage over at gratistilbud fra konkurrenter til ens egen mobilleverandør blir dårligere eller borte...

 

Registrer deg på eurobate, inpoc og gulesider, så har du iallfall 3+3+5= 11 gratis SMS hver dag (hvis jeg ikke husker feil).

 

edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Herregud, nå får folk skjønne at de ikke kan klage over at gratistilbud fra konkurrenter til ens egen mobilleverandør blir dårligere eller borte...

 

Klager ik ove d.. klage ove at 1 tilbud som var der (opent for alle) forsvinner. Vi må ha lov å bli litt skuffa når 1 tilbud vi har blitt glade i å bruka plutseli blir tatt vekk.. Utn advarsel, og når d står på web'en til Planit at d e der enno...

 

Men "vil ha" betyr ik d samme som "skal ha"

 

..for vi vil jo ha alt, gratis, alltid... 8)

Lenke til kommentar
Klager ik ove d.. klage ove at 1 tilbud som var der (opent for alle) forsvinner. Vi må ha lov å bli litt skuffa når 1 tilbud vi har blitt glade i å bruka plutseli blir tatt vekk.. Utn advarsel, og når d står på web'en til Planit at d e der enno...

 

Men "vil ha" betyr ik d samme som "skal ha"

 

..for vi vil jo ha alt, gratis, alltid... 8)

 

kan du skrive det på nytt igjen, på norsk?

Lenke til kommentar
Herregud, nå får folk skjønne at de ikke kan klage over at gratistilbud fra konkurrenter til ens egen mobilleverandør blir dårligere eller borte...

 

Klager ik ove d.. klage ove at 1 tilbud som var der (opent for alle) forsvinner. Vi må ha lov å bli litt skuffa når 1 tilbud vi har blitt glade i å bruka plutseli blir tatt vekk.. Utn advarsel, og når d står på web'en til Planit at d e der enno...

 

Men "vil ha" betyr ik d samme som "skal ha"

 

..for vi vil jo ha alt, gratis, alltid... 8)

 

Selvsagt er det lov å stille spørsmål. Ikke deg jeg henviste til med "klage". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...