Cadesius Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hei! Lurer på om det er noen norske nettsider hvor gitar-repratører kan finne ulike produkter som spesial-verktøy og deler til gitarer? I såfall; hvilke? Hvis du veit om noen gode utenlandske er det flott om du nevner de også. http://www.stewmac.com er den eneste jeg veit om. På forhånd, takk!
Cadesius Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Skrevet 24. januar 2010 Takk, men tenkte på et sted som selger litt spesial-verktøy også.
edge Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Takk, men tenkte på et sted som selger litt spesial-verktøy også. Vel, da vet jeg ikke helt. De fleste butikker og reparatører kjøper, etter det jeg vet, direkte fra f.eks stewmac
Cadesius Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Skrevet 25. januar 2010 Okei, takk skal du ha Noen fler utenlandske forslag da?
edge Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Okei, takk skal du ha Noen fler utenlandske forslag da? Ebay har ofte det som trengs. Warmoth er og en side som har endel, fretwire og slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå