Gå til innhold

Hjelp til å velge ny mobil


Anbefalte innlegg

Min Nokia N95 8GB har nå gjort sitt, 2år i tjeneste. Men nå i det siste har jeg opplevd mye rart. Mister signal, viberasjonen henger seg opp + + + så har jeg bestemt meg for å kjøpe ny.

 

Men hvilken mobil skal jeg kjøpe? Noen gode tips?

 

Pris er ingen hinder. Jeg har digital kamera, så kamera måå ikke være av det beste. Liker stor skjerm, rask og fult utstyrt.

 

Har sett litt på SE Satio, Aino. Noen Nokia modeller og HTC Diamond 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min Nokia N95 8GB har nå gjort sitt, 2år i tjeneste. Men nå i det siste har jeg opplevd mye rart. Mister signal, viberasjonen henger seg opp + + + så har jeg bestemt meg for å kjøpe ny.

 

Men hvilken mobil skal jeg kjøpe? Noen gode tips?

 

Pris er ingen hinder. Jeg har digital kamera, så kamera måå ikke være av det beste. Liker stor skjerm, rask og fult utstyrt.

 

Har sett litt på SE Satio, Aino. Noen Nokia modeller og HTC Diamond 2

 

hat hatt så og si alt men ender opp med iphone hver gang,den beste og enkleste mobilen:)

Lenke til kommentar

Enig med hax2010. iPhone er den beste telefonen...ja, det kommer jo an på hvem som ser. Men det er i alle fall langt i fra den mest funksjonsrike, og langt i fra den med mest muligheter.

 

HTC HD2 er slik jeg ser det de "råeste" mobilen på markedet nå. Enesete minus slik jeg ser det er at kamera ikke er det aller beste. Men allikevel mye bedre enn på tidligere modeller.

 

Og til tross for sin store skjerm så er den ikke så veldig stor. Skjermen går langt ut i kantene. Og i tillegg er den kun 11 millimeter tjukk.

Endret av program
Lenke til kommentar

ja, jeg har sett litt på HTC HD2 nå og den virker som en helt topp mobil

 

Som sagt så har jeg jo digital kamera til å ta bilde med, men alltid grei med bra mobil kamera. Skal lese noen tester til så får vi se hva som skjer. Om jeg skulle bestilt mobil nå hadde det blitt HTC HD2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Min Nokia N95 8GB har nå gjort sitt, 2år i tjeneste. Men nå i det siste har jeg opplevd mye rart. Mister signal, viberasjonen henger seg opp + + + så har jeg bestemt meg for å kjøpe ny.

 

Men hvilken mobil skal jeg kjøpe? Noen gode tips?

 

Pris er ingen hinder. Jeg har digital kamera, så kamera måå ikke være av det beste. Liker stor skjerm, rask og fult utstyrt.

 

Har sett litt på SE Satio, Aino. Noen Nokia modeller og HTC Diamond 2

 

 

Samsung jet ? , den er rask og god :D;)

Lenke til kommentar

IKKE kjøp Satio eller aino. Dette sier jeg med grunnlag som telefonselger. MASSE feil på dem, mildt sagt elendig touch på den sett i forhold til standarden iphone og htc har satt.

 

Jeg vil også anbefale deg iphone, har den selv og har hatt den i snart 6mnd. Jeg er ikke det fnugg lei den enda.

 

HTC skryter av stor kraft i den, men fakta er at den ikke har programmer som utnytter dette til det fulle.

 

Det er få ting en iphone ikke kan gjøre, og med en superenkel app store med titusener av app'er (selvfølgelig super oversikt over disse) kommer du til å finne apper til alt du måtte ønske.

 

 

Apple setter standaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...