Kenny000 7 Report post Posted June 2, 2003 Jeg har fått LCD-skjermen min i posten i dag. Det er en Samsung 172T skjerm. Men jeg kommer ikke inn i windows med den. Den viser bilde under hele oppstarten, men i det den skal inn i windows kommer det opp meldingen: "Video Input Not Supported" Jeg har installert driverne for skjemen. Jeg har prøvd å sette ned oppløsningen til det laveste i windows. Jeg har satt ned til 16 bits farger. Men det ser ikke ut som om det virker. Jeg koblet til den gamle skjermen, og komme inn i windows med en gang. Er det noen der ute som har hatt samme problemer? Hva var i så fall løsningen. (I have RTFM) Quote Share this post Link to post
Signatur 0 Report post Posted June 2, 2003 Du har en høyere oppløsning en flatskjermen klarer. Start opp med CRT, sett [email protected], så skal det funke med samsungen. Pass på at det er 75hz. Jeg har opplevd at flatskjermer verken takler 60hz eller 85hz Quote Share this post Link to post
Kenny000 7 Report post Posted June 2, 2003 Det var Hz'en jeg hadde oversett. Takk for hjelpen! Deilig blde nå! Quote Share this post Link to post