Gå til innhold

[Løst]Mulig kjøp av Alienware/selvbygd


Anbefalte innlegg

Jau. Har da konfirmasjon om 3-4 måneder, og tenkte da å investere i ny PC.

 

Valget står mellom Alienware og selvbygd. Jadajada, jeg vet at Alienware er overpriset, men det er så SYKT fett :new_woot:

 

Selvbygd er da smart med tanke på hva man får for prisen, men det blir jo ikke det samme(design, bare det å _ha_ Alienware).

Derfor tenkte jeg at man kunne kjøpe Alienware-kabinettet, for deretter å sette inn komponenter selv. Da får man er råstilig kabinett, samtidig som det ikke blir alt for dyrt.

 

Men da kommer spørsmålet; er det generelt smart å sette inn ikke-Alienware komponenter i et slikt kabinett, med tanke på plass osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre alienware har noen forferdelig unike design på "sine" komponenter kan jeg ikke se at det skal ha noe å si... det blir vel som et hvilket som helst annet kabinett?

 

Edit: Er forøvrig helt enig i at alienware pc'ene er overpriset i forhold til ytelsen du får.

Endret av Cundou
Lenke til kommentar
Jeg googlet litt rundt, og fant noen steder der det ble skrevet at dette kunne være en liten utfordring, men det fortsatt kunne gå ann.

 

Alienware har visstnok et eget design på komponenter, jau.

 

Noen erfaringer?

 

Vi har en alienware-pc til utstilling på jobb, og det er vanlige deler i den i hvert fall.. de produserer jo ikke egne deler

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er så fett med det mest harry bling bling produsenten noensinne. Alt går bare i lys og blinking.

 

Takk for et heller... usaklig svar.

 

 

 

Og takk for hjelpen, majcrofi og Otern ;)

Da blir det nok Alienware-kabinett med innmat fra Komplett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...