Gå til innhold

Maskin som slår seg av under spilling


Anbefalte innlegg

HAr en maskin med et snodig problem. Den slår seg av under spilling. Virkelig slår seg av, som om man skulle trukket ut kontakten...

 

Maskinen har et MSI 648 Max-HK, en p4-prosessor (2,4GHz), og 512 Minne. Grafikkortet er et Ti4800 SE. Alle kortene har nyeste drivere, biosen er flashet til nyeste utgave, og alt av andre oppdateringer er kjørt.

 

Maskinen kræsjer kun under spilling, ikke under andre stresstestester, som BLA 3DMark2001SE o.l.

 

Noen ideér om hva dette kan være? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde et lignende problem men det var radeon kortet som lagde krøll, det første jeg hadde var revisjon 1.1 og jeg sente det inn og fikk et rev. 2.0 i retur og da virka alt.

Tror ikke det er mye til hjelp for deg, det var agp 8x problemer med de første 9700pro kortene som kom ut

Lenke til kommentar

Har det samme problemet med en Z-Note (bærbar). Jeg har ikke hatt tid til å sjekke det noe særlig, men jeg lurer på om det kan være varmen... Usikker. Søkte litt på nettet for en mnd siden. Da fant jeg ut at ZoneAlarm (som jeg bruker) kunne forårsake det samme. Men som sagt har ikke hatt tid til å sjekke det.

Lenke til kommentar

heisann kjører du win xp så prøv å : gå på egenskaper på min datamaskine/avansert/ systemoppstart,systemfeil og feilsøkingsinformasjon trykk innstillinger der ta vekk hakene på : send ett adminastrivt varsel og på start på nytt automatisk

det er en kjent sak at win xp ikke liker seg til spilling hvis disse menyene er aktive håper dette hjelper deg :o

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...