Gå til innhold

Har noen spørsmål ang. Nokia N79


Anbefalte innlegg

  1. Er det bare meg eller er telefonen sinnsykt treig å finne satelitter?
  2. Jeg har kun 24MB ledig i telefonminnet, hva er det som kan bruke opp plassen?
  3. Når jeg kobler telefonen til pc'en min via USB så får jeg kun opp minnekortet, hvordan kommer jeg meg inn på telefonminnet?
  4. Går det an å angi at innkommende filer via bluetooth automatisk ska havne på minnekortet og ikke i telefonminnet?
  5. Når jeg oppdaterer musikkbibloteket så kommer det med en del ringelyder som jeg ikke ønsker å ha i bibloteket, hvordan kan jeg fjerne disse fra bibloteket uten å slette de fra telefonen?

Håper noen kan svare på disse spørsmålene. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder GPS-problemene dine sjekk at A-GPS er aktivert og at ikke blutooth gps-antenne er huket av.

 

I tillegg:

Gå i meny på lokalisering(mulig under innstillinger og telefon ): -

 

lokaliseringsmetode – huk av assistertgps,intigrert gps og nettverksbasert

 

Lokaliseringsserver- - lok.server=autom. –tilgangspunkt=(din operatør) server adresse=supl.nokia.com

 

Gå inn i menyen ”GPS-data” – trykk valg og velg ”satellitt status” - her ser du hvor mange sattelitter den finner

 

Normalt vil tlf bruke 10-15 min første gang forde den henter da ” home sattelites” de somer aktuelle for ditt hjemme område slik at dette går fortere ved senere bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...