ppplll Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Trenger et dvdbrenningsprogram, bruker dvdsanta. Men blir så dårlig kvalitet:/ Noen som har forslag til et bra brenningsprogram, hva slaks bruker derer? Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Gratis nedlastning? Hvor? Noen andre programmer som er gode? Vil prøve noe nytt også.. Har ikke så raskt nett, så tar lang tid å laste ned nero.. vist fila er stor? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 åja, du sa ikke noe om gratis... Nero koster penger. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 imgburn er alt du trenger i livet av brenneprogram Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 imgburn er alt du trenger i livet av brenneprogram Er det et program med god kvalitet? Blir filmer av god kvalitet etterpå? Med dvdsanta raser kvaliteten på filmen ganske mye ned. Husk at jeg må ha et program som tar xvid osv Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kvalitetet synker jo ikke i det hele tatt^^ Veldig bra, det går jo raskt også. Men når det første er ferdig, 100%. Så står det failed et eeller annet, Så kommer cdrom`en ut så dytter jeg den inn igjen, så begynner den å fullføre 1, 2 og 3% osv og når det er 100% da så er den ferdig:s Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 høres ut som om du har den på simuler E.l Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg bruker CDBurner XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå