Maxiraze Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Argh har hatt mye trøbbel med steam i det siste og nå har jeg fått et nytt et. Prøver å starte steam men for ERROR meldingen Steam.exe (main exception): To run Steam, you must first connect to the internet Vist jeg ikke er logget på nette hvordan i huleste klarer jeg å skrive denne posten? Hvordan fikser jeg dette?
Sondre Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Starter simpelt... om du ikke har reinstallert Steam, gjør det. Avinstaller via kontrollpanel og slett Steam-mappen fra Programfiler. Last ned en helt ny kopi fra steampowered.com og installer. Hva slags andre problemer har du hatt?
Maxiraze Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 Når jeg gjør det, må jeg avinstalere div spill som trenger steam for å starte? slikt som moderwarefare 2. Eller avinstallerer jeg kunn steam og spillet vil finne fram til steam igjenn etter reinstallering?
Sondre Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Spillene vil bli slettet og du må installere dem på nytt, ja, men hvis du kopierer mappen "Steamapps" fra (C:\Programfiler\Steam) og limer den inn på samme plass etter reinstallasjon av Steam og evt. spill, vil alle innstillingene du har gjort i spillene dine være slik som før.
Maxiraze Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 Hmm jeg finner ikke steam på kontroll panel-Uninstall program Har win 7 btw. Er det en annen måte jeg kan få avinstalert det på?
Sondre Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Følg guiden her under "Manually removing Steam" nederst på siden. https://support.steampowered.com/kb_article...=9609-OBMP-2526
Maxiraze Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 (endret) Takker for hjelp og raske svar! skal se om jeg får det til, driver og kopierer steamapps mappa mi til en annen plass Edit! men vist det er kunn instillinger jeg fllytter over hvorfor er de på hele 12 gb? det er jo spillet det da? Endret 19. januar 2010 av Maxiraze
Maxiraze Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 Edit! men vist det er kunn instillinger jeg fllytter over hvorfor er de på hele 12 gb? det er jo spillet det da?
Sondre Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Det er ikke selve spillet, men dets filer og innstillinger og de tar en god del plass.
Maxiraze Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 (endret) okey dokey Har fått flyttet tilbake steam apps igjenn. Startet steam og trykte på cod mod2 og det står "Utfører installasjon før første gang" osv Så det går vel av seg selv nå håper jeg. Nokk en gang takk for hjelpen! Edit! Det ble ferdig fort og jeg fikk startet cod mod2 med engang Trengte ikke å installere det på nytt, iaf tok det ikke så lang tid som om jeg skulle ha instalert det helt på nytt. Endret 19. januar 2010 av Maxiraze
Sondre Skrevet 19. januar 2010 Skrevet 19. januar 2010 Flyttet du steamapps tilbake før du startet installasjonen av CoD?
Maxiraze Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Skrevet 20. januar 2010 hmm, har det noe å si da:D cod funket helt fint iaf
Sondre Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Det var bare for å ta vare på instillingene, hvis ikke de var så viktige er det bare flott. Funker Steam bra nå?
Maxiraze Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Skrevet 20. januar 2010 har ikke prøvd det så mye men jeg trur det funker bra iaf! Takker!
Maxiraze Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Skrevet 26. januar 2010 Men har et problem nå, når spillet akkurat har loaded får jeg en syk lagg, 3 lagg spikes som varer i ca 30 sec vær men etter det går det helt fint. Har reinstalert spillet og steam på nytt på riktig måte denne gangen uten at det hjalp noe. Skal jeg lage ny tråd på dette eller kan jeg får svar her ^^`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå