ppplll Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Her om dagen skullee jeg, prøve å se hva som var feil med pc høytalerene mine, pga den ene høytaleren ikke virket. Så tok eg ledningen inn å ut, og frem og tilbake.. Men det virket fortsatt ikke. Så skulle jeg ta den ut en siste gang så knakk pluggen inne i høle da på pcn. Så halve kontakten er knekt inne i pcn. Kan jeg levere den inn til datakjeden der jeg kjøpte den og få dem til å få den ut eller hva gjør jeg. Kan ikke plugge i headset i pc lenger
Wattengård Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Sørg for at alt av strøm er av så prøver du deg fram... begynn med en tynn pinsett, kan være vanskelig å få tak med... En skrue funker ofte greit, dytt den inn til den stopper, skru den litt med klokka, og prøv å trekk den ut igjen... -C-
HValder Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Det der må du nok punge ut for sjølv, bare å sende den til ein lokal reperatør/kompis e.l. Evt. kan du prøve å pirke/riste den ut sjølv.
ppplll Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 det har seg sånn at bare den ytterste delen på kontakten da er knekt av så den sitter helt innerst i pcn, så er nok vanskelig å få den ut.. Men kan jo prøve
Wattengård Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Bruk en tynn skrue... Den må være så tynn at du får den inn i pluggen uten å være borti sidene. Når den treffer så skrur du litt med klokka slik at den "biter seg fast" i restene av pluggen... Akkurat samme som jeg skreiv over, bare at skruen må være tynn nok... -C-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå