Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan bidra der jeg kan :)

 

Regner ikke med å benche veldig aktivt selv, men litt får jeg alltids tid til etter at ungene har lagt seg om kvelden. Etterhvert kan det hende jeg skaffer meg bedre kjøle utstyr, men foreløpig har jeg det morro med å se hvor langt opp på listen jeg kan komme med bare vann og tilnærmet normal romtemp.

 

PS. Alle med en nogenlunde god 920 kan plukke ganske godt med poeng ved å benche den i alle cpu benchene på 4.6 og oppover. 920 er veldig populær og gir derfor ganske mange poeng.

Endret av OldMan
Lenke til kommentar

Jeg er for en teamkveld, jeg prioriterer ikke oc så mye lenger, men jeg har så masse hw og kjøleutstyr at jeg får dårlig samvittighet at jeg ikke tukter det og legger ut scorer for teamet....

 

Hvis vi ikke får til en teamkveld,kan den som har lyst på besøk,eller komme til meg på overklokkingsbesøk,sende meg en PM.

 

Det er mange gode overklokkere i dette landet,og minst like mange up and coming....

 

Godt tiltak av oldman og lufte stemningen her. :)

Lenke til kommentar

Jeg gjør meg klar til en ln2 runde med i7 og 5870. Håper på å dra inn mest mulig poeng da :)

 

Hvis noen skulle være interesserte i en Dragon EVO 2.0 med feste for alle sokkler, send meg en PM. Fordi som ikke er sikker på hva dette er, så er det kjøleren til K|ngp|n, som kom fra F1 extreme.

Lenke til kommentar
Ok, det var vel noe sånt jeg regnet med av entusiasme her ;)

 

Kriztoffer gikk over til Overclockaholics i dag og tok med seg sine poeng.

 

lyst til å låne Classified 760 kortet mitt Oldman? tweake litt skikkelig med den W3520 chippen din? så dasker vi driten på LN2 når du har "funnet deg til rette" med kortet? henter inn 4stk 5870 til anledningen :)

Lenke til kommentar
Jeg er for en teamkveld, jeg prioriterer ikke oc så mye lenger, men jeg har så masse hw og kjøleutstyr at jeg får dårlig samvittighet at jeg ikke tukter det og legger ut scorer for teamet....

 

Hvis vi ikke får til en teamkveld,kan den som har lyst på besøk,eller komme til meg på overklokkingsbesøk,sende meg en PM.

 

Det er mange gode overklokkere i dette landet,og minst like mange up and coming....

 

Godt tiltak av oldman og lufte stemningen her. :)

Jeg er med på teamkveld, ser jeg har mye å lære av dere veteranene her.

 

**DP** er det bare EVGA og Gigabyte HK som gjelder ved klokking på LN2?

Lenke til kommentar
Ok, det var vel noe sånt jeg regnet med av entusiasme her ;)

 

Kriztoffer gikk over til Overclockaholics i dag og tok med seg sine poeng.

 

lyst til å låne Classified 760 kortet mitt Oldman? tweake litt skikkelig med den W3520 chippen din? så dasker vi driten på LN2 når du har "funnet deg til rette" med kortet? henter inn 4stk 5870 til anledningen :)

Har såhvidt prøvd ett Classified, ga ikke noe mer bclk enn UD7. Men kanskje det blir bedre hvis jeg fikk brukt litt lenger tid.

 

LN2 hadde vært morro, bare synd at W3520 gir så lite poeng i forhold til 920.

 

Jeg har også ett 5870 og ett 5850, så vi burde klare oss :)

 

Teamkveld blir jeg gjerne med på.

Lenke til kommentar
Ok, det var vel noe sånt jeg regnet med av entusiasme her ;)

 

Kriztoffer gikk over til Overclockaholics i dag og tok med seg sine poeng.

 

lyst til å låne Classified 760 kortet mitt Oldman? tweake litt skikkelig med den W3520 chippen din? så dasker vi driten på LN2 når du har "funnet deg til rette" med kortet? henter inn 4stk 5870 til anledningen :)

Har såhvidt prøvd ett Classified, ga ikke noe mer bclk enn UD7. Men kanskje det blir bedre hvis jeg fikk brukt litt lenger tid.

 

LN2 hadde vært morro, bare synd at W3520 gir så lite poeng i forhold til 920.

 

Jeg har også ett 5870 og ett 5850, så vi burde klare oss :)

 

Teamkveld blir jeg gjerne med på.

Jeg har en 920 D0 som dere kan teste den er ikke i bruk.

Lenke til kommentar
Ok, det var vel noe sånt jeg regnet med av entusiasme her ;)

 

Kriztoffer gikk over til Overclockaholics i dag og tok med seg sine poeng.

 

lyst til å låne Classified 760 kortet mitt Oldman? tweake litt skikkelig med den W3520 chippen din? så dasker vi driten på LN2 når du har "funnet deg til rette" med kortet? henter inn 4stk 5870 til anledningen :)

Har såhvidt prøvd ett Classified, ga ikke noe mer bclk enn UD7. Men kanskje det blir bedre hvis jeg fikk brukt litt lenger tid.

 

LN2 hadde vært morro, bare synd at W3520 gir så lite poeng i forhold til 920.

 

Jeg har også ett 5870 og ett 5850, så vi burde klare oss :)

 

Teamkveld blir jeg gjerne med på.

 

 

Gir ikke mer BCLK på luft nei, men på nitro har vel ikke Gigabyte kortet kjørt over 250Mhz..? har dog ikke sjekket nøye, så dette blir spekulasjoner :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...