Gå til innhold

Proteinfabrikken sin Cell Max - Bra?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har trent en stund nå og kjører mitt eget 3X opplegg og er fornøyd med hvordan det har fungert så langt!

 

Jeg prøver ut Kre-Alkalyn fra Proteinfabrikken og har kanskje merket litt større økning i muskelmasse og styrke, men ikke mye. Så jeg klikket meg litt rundt på PF sin hjemmeside og fant Cell Max! De sier at den skal være det ypperste de har av tilskudd for å øke styrke og muskler! Er dette sant? Mange her tar protein pulver ( shake ) etter trening, er det et bedre valg?

 

Jeg er ikke så god på hvordan alt fungerer, men jeg vet at muskler trenger protein etter trening, og at kreatin hjelper. Cell Max inneholder sukker og kreatin + andre ting, men ikke protein! Burde jeg kjøpre protein i tillegg eller bare protein?

 

Jeg ser nå at innlegget mitt begynner å klumse seg litt, håper noen kan svare med noen enkle settninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cell max og protein pulver er forsåvidt 2 forskjellige produkter og kan ikke sammenlignes.

 

Cell max er bare et kreatin produkt blandet med karbohydrat. Mye billigere å blande sammen egen karbohydrat pulver og kreatin. Tenker da en boks med 250g kreatin koster imot 50-100kr og karbohydrat pulver koster også rundt 100-200kr (kan alltids bare spise rosiner eller drikke melk) Per 100g vare så blir det mye billigere å lage sin egen.

Lenke til kommentar
Cell max og protein pulver er forsåvidt 2 forskjellige produkter og kan ikke sammenlignes.

 

Cell max er bare et kreatin produkt blandet med karbohydrat. Mye billigere å blande sammen egen karbohydrat pulver og kreatin. Tenker da en boks med 250g kreatin koster imot 50-100kr og karbohydrat pulver koster også rundt 100-200kr (kan alltids bare spise rosiner eller drikke melk) Per 100g vare så blir det mye billigere å lage sin egen.

 

Det blir nok ikke den samme kvaliteten :p

Lenke til kommentar
Cell max og protein pulver er forsåvidt 2 forskjellige produkter og kan ikke sammenlignes.

 

Cell max er bare et kreatin produkt blandet med karbohydrat. Mye billigere å blande sammen egen karbohydrat pulver og kreatin. Tenker da en boks med 250g kreatin koster imot 50-100kr og karbohydrat pulver koster også rundt 100-200kr (kan alltids bare spise rosiner eller drikke melk) Per 100g vare så blir det mye billigere å lage sin egen.

 

Det blir nok ikke den samme kvaliteten :p

Tullprat. Hvilket grunnlag har du for å si dette?

Lenke til kommentar
Hos noen fungerer cell max best, og hos noen andre fungerer proteinpulver best. Du får bare prøve ut, om proteinpulveret fungerer bra, ser jeg ingen grunn til å begynne med cell maxen :p

Proteinpulver og Cell max er jo to helt forskjellig produkter med forskjellige egenskaper. Helst ikke uttal deg om ting du ikke vet så mye om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...