Lafro Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Skrevet 15. januar 2010 Ta kontakt med Forbrukerombudet, kontaktinfo lenger oppe i tråden. Ja, kan prøve å ringe de i morgen
magnusbe Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Ja, kan prøve å ringe de i morgen Sikkert best å venta til måndag.
Lafro Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Ja, da har jeg ringt til forbrukerrådet og fikk dette svaret på min sak: Gå inn til butikken å betal 50kr for å ha levert en dag for seint. Og si at de må saksøke deg hvis de vil ha mer. Sier dere? Er det en risk i dette, eller bør jeg gå for det? :/
magnusbe Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Ja, da har jeg ringt til forbrukerrådet og fikk dette svaret på min sak: Gå inn til butikken å betal 50kr for å ha levert en dag for seint. Og si at de må saksøke deg hvis de vil ha mer. Sier dere? Er det en risk i dette, eller bør jeg gå for det? :/ Eg trur Forbrukarrådet veit betre enn nokon av oss her på forumet.
MrL Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Kos deg ihvertfall med at de fleste videoutleiesjapper kommer til å gå konk ganske snart de nestene årene, burde ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå