Gå til innhold

A quick introduction!


Anbefalte innlegg

Jeg er en gammal (i midten av tyvårene) gutt fra oslo! til daglig kaster jeg vekk alt for mye tid på en jobb jeg ikke helt vet om jeg liker eller ikke, men så lenge det betaler regningene og andre ting går de vel bra..

 

Jeg er sjenert, ganske usosial, ikke akkurat attraktiv..

jeg velger å tro jeg er flink til å lage mat (grandisen blir perfekt stekt hver eneste gang)

tro det eller ei så lager jeg andre ting enn det og!

Glad i en kald pils, en god vin, og ellers god drikke til god mat/selskap.

 

Jeg er åpen og ærlig. Har ingen spesielle hobbyer, men tilbringer vel trolig litt for mye tid forran pcen og tven. Glad i å se film!

 

har ingen dyr, (tror ikke dyr er glad i meg)

ingen barn (barn gråter eller ler av meg)

og driver fortiden med å flytte, så jeg skylder og ganske mye penger til banken som liker å tømme kontoen min

 

jeg (tror) jeg har ganske dårlig humor (ja jeg lo ganske bra av en del av postene under gullkorn fra forumet)

liker å ta bilder, velger å tro at jeg er flink til det og.. (skal vurdere å legge ut en link til min picasa side engang..)

 

ellers er det vel lite å si... hmm.. jeg kan vel kanskje svare et par poster bare for å irritere, ellers er jeg positiv og prøøøver å gi en del positive tilbakemeldinger til folk :) alltid godt å få en fin tilbakemelding!

 

tror det var alt.. ja..

 

HEI FOLK :D

 

ps: en eller anna signatur kommer etterhvert. spørs hva moderatorene aksepterer:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...