Gå til innhold

Gigantisk forskjell i ytelse mellom W7 og XP. Hva er galt?

Quy

Anbefalte innlegg

Skrevet

5770 er et veldig bra kort. det vill passe rett inn i pc'n din. men noen spill vill du nok ikke merke forskjeld i. spessielt spill som krever mye fra cpu. det vill bare ikke bli bra ytelsebalanse med en 6 år gammel cpu med et så nytt grafikk-kort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, takk :) Hva om jeg kjøper det og CPUen fra Intel-oppsettet ditt da? Blir det forskjell da?

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei igjen!

Hatt mye å gjøre i det siste, så blitt lite tid til å se på dette, nå derimot skulle det være åpent for mer "kvalitetstid" med PCen :p

Tenker derfor det snart er på tide å kjøpe disse delene, men føler meg litt forvirret, er veldig mange tips (som ser ut til å være svært gode, tusen takk!) i tråden her. Er litt redd ting ikke skal passe, jo mer plug and play, jo bedre! :p

Har sett litt på Intel Core™ 2 Quad Q9400 2,66GHz i det siste, ser jo veldig bra ut, hva tror dere? Vil det passe helt i min PC uten noe tull? Hvis det kortet funker er spørsmålet hva slags skermkort jeg burde satse på. Radeon kortet vi snakket om over her, kortet i Intel-handlelisten til Kjell eller noe helt annet? La oss gå opp og si maks pris 1500kr for skjermkort.

Endret av Quy
Skrevet (endret)

om du skal bytte cpu må du i ditt tilfele nesten garantert skifte hovedkort.

edit1/2:

amd

post-65461-1266996974,5423_thumb.png

edit2/2:

intel

post-65461-1266997122,6553_thumb.png

Endret av kjeLL//

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...