Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkaw:

Om du absolutt må ha Superstar, gå for 2.0. Forøvrig synes jeg at de er ganske kjedelige, er jo noe "alle" har.

Jottnegen:

Ser ut som Vans Zapato Del Barco. :)

vans-zapato-del-barco-574.jpg

Skrevet

Skal ha meg noen nye, cleane sneakers, så hva syntes folket jeg skal gå for, Adidas Superstar 80s eller Adidas Superstar 2.0? Linker til begge under.

Klassikere! Ville utvilsomt gått for 2.0 :yes:

Skrevet

Hehe, er forsåvidt enig at de er litt kjedelige og du finner de på hvert gatehjørne, så tar gjerne imot tips om andre lave sneakers i lyse farger for sommeren...

Skrevet

Nike SB Stefan Janoski

Nike SB Blazer

Nike SB Zoom Bruin

Adidas Skateboarding Busenitz

Adidas Originals Double Play

Supra Thunder

Supra Cuban 1.5

Alife Everybody

Converse Jack Purcell

The Hundreds Johnson Low

Er hvertfall noen jeg har sett på. :) Finner en rekke av de overnevnte på Caliroots.com, Karmaloop.com og Pickyourshoes.com.

Skrevet

Ah Converse Jack Purcell skoen var elsk, men det var også The Hundreds Johnson Low, nå blei alt mye vanskeligere, men takk for tipsene KongKake! :)

Skrevet

Converse Jack Purcell

Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ha leather eller vanlig på caliroots. Har du noen innspill?

Skrevet

Jeg ville gått for leather-versjonen. Synes den ser mer ekslusiv og bedre ut enn tøyversjonen. :) Men ser at Caliroots kun har leather inne i strl. 13, om jeg ikke så feil. Du har vel ikke så store føtter? :p

Skrevet

Har nok ikke størrelse 13 nei. Bruker størrelse 10/44. Får finne den et annet sted. Regner med at den i leather passer best til stilen min?

Skrevet

Ja, jeg tror også at leather vil passe deg best. :) Du kan jo sjekke om Pickyourshoes.com eller Karmaloop.com har dem inne da? Mener at Karmaloop har en del Converse.

Skrevet

Noen som vet om man får Adidas Superstar med forskjellige farger på stripene? Eller finnes det bare svart nå? Mins den gang da folk hadde rød/blå/grønne striper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...