Cpt. Abusive Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Hei, jeg har lyst på et sånt prgogram som man kan spille inn det jeg hører liksom, sånn uten å ta mikrofonen inntil høytalerne selvfølgelig. Og et program aom gjør motsatt (tror det blir omtrent motsatt hvertfall) altså at jeg kan sette på en lyd eller en sang, også kommer det liksom i mikrofonen. noen som vet om noen bra programmer til sånt?
hernil Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Audacity fikser biffen. Tror denne gjennomgangen fortsatt gjelder
Cpt. Abusive Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Skrevet 16. januar 2010 (endret) Kan man spille av en lyd i mikrofonen med audacity også? hvis du skjønner hva jeg mener. må vel sette avspillings enhet til mikrofonen på audacity, men kunne ikke gjøre det. Endret 16. januar 2010 av yoye666
hernil Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Nei, skjønner i grunn ikke hva du mener. Hvis du vil ha lyd ut av mikrofonen så tror jeg du kan lete lenge
Bolson Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Jeg forstår heller ikke særlig av hva trådstarter ønsker, så jeg prøver med noen konkrete spørsmål. - Hva er det eksakt du skal ta opp, lyd fra spill, nettradio, spotify, eller hva? I teorien kan all lyd som spilles av gjennomhøyttalere tas opp. slik som beskrevet tidligere i posten. I tillegg finnes det program spesiallaget for å ta opp f.eks streama musikk, video-/nett-TV med mer.
Cpt. Abusive Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Skrevet 19. januar 2010 (endret) snakker med folk på skype, og hadde lyst til å spille av lyd sånn at de hører det, uten at jeg tar mikrofonen inntil høytalerne. skjønte dere det? Endret 19. januar 2010 av yoye666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå