Gå til innhold

Lan i stavanger i vinterfirien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne det. Hvor er det? Hva slags lokal er det? Hvor mange er det plass til? Når er det? Hvor my koster det?

Med andre ord, gi oss litt mer detaljer, så er det kanskje flere som vil joine :).

Skrevet

Veldig bra nettside :). Kan du skrive nøyaktig addresse til skolen, ettersom jeg aldri har hørt om den...

Vil det være åpent for konsoll-spillere også? Selv spiller jeg Xbox 360 og har i hvert fall 10 stykker, som kunne vært interessert i å komme, alle konsoll folk.

Skrevet

Men kan du heller skaffe en kjeller, etter å ha vært stengt nede i en kjeller i Østreriket så er det ork å ha lan på en zkole azz

Skrevet
Men kan du heller skaffe en kjeller, etter å ha vært stengt nede i en kjeller i Østreriket så er det ork å ha lan på en zkole azz

Det er jo bedre å ha LAN på en skole enn i en kjeller... ?

Skrevet

Det er jo bedre å ha LAN på en skole enn i en kjeller... ?

......hæ

Skrevet (endret)
Veldig bra nettside :). Kan du skrive nøyaktig addresse til skolen, ettersom jeg aldri har hørt om den...

Vil det være åpent for konsoll-spillere også? Selv spiller jeg Xbox 360 og har i hvert fall 10 stykker, som kunne vært interessert i å komme, alle konsoll folk.

Torvmyrveien 7

4070 RANDABERG

vist vi får tak i konsoller så blir de de

Endret av eliminaaator
Skrevet (endret)

Vi trenger folk i crew

har du kunnskap om servere nettverk og programmering osv kanskje er du den rette for oss?

hvis dette høres interesant ut kan du sende en mail til oss med og skrive til oss på kontakt sjemaet og skrive hva du kan hjelpe oss med!

www.nettzone24.no/kontakt

Endret av eliminaaator
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...