Gå til innhold

Spm. rundt Siemens S55


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har akkurat solgt min Nokia 7650 og kjøpt en S55 fra Siemens.

Det jeg imidlertid lurer på er:

 

* Hvordan får jeg bort operatørlogoen? (har bakgrunnsbilde og vil ha vekk Netcom teksten over).

 

* Har lastet ned et spill fra Rabitt.no (kostet 30 kroner). Det merkelige er når jeg laster ned spill fra plasser som midlet.org og freemobilesite.tk så får jeg beskjed at elementet er for stort eller noe sånt...et eller annet med minne. Det skjønner jeg ikke da spillet er mindre enn de jeg betaler for...Og telefonen har masse ledig plass ennå. Disse spillene funket forøvrig bra på min Nokia 7650 og Motorola T720

 

Ellers er dette en super tlf. med kun antall farger som minus...

 

PS! Hvilken tlf. må jeg velge på Gameloft for at spille skal funke på S55?

Har så lyst på "Splinter Cell", "Marcel Desaily Soccer" og/eller "Rayman"

 

Forslag?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teskten kan egentlig ikke fås vekk, men jeg har hørt mye snakk om å laste ned en blank logo, og det skal funke.

 

De andre tingene har jeg ikke så mye peiling på, så jeg skal ikke uttale meg.

 

 

(forrsten hadde d hvert greit hvis du hadde sletta den andre posten med samme innlegget i, bare trykk på krysset i hjørne..)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har akkurat solgt min Nokia 7650 og kjøpt en S55 fra Siemens.

Det jeg imidlertid lurer på er:

 

* Hvordan får jeg bort operatørlogoen? (har bakgrunnsbilde og vil ha vekk Netcom teksten over).

 

http://www.club-siemens.net/fun/  :yes:  :yes:  :yes:  

 

 

* Har lastet ned et spill fra Rabitt.no (kostet 30 kroner). Det merkelige er når jeg laster ned spill fra plasser som midlet.org og freemobilesite.tk så får jeg beskjed at elementet er for stort eller noe sånt...et eller annet med minne. Det skjønner jeg ikke da spillet er mindre enn de jeg betaler for...Og telefonen har masse ledig plass ennå. Disse spillene funket forøvrig bra på min Nokia 7650 og Motorola T720

 

Ellers er dette en super tlf. med kun antall farger som minus...

 

PS! Hvilken tlf. må jeg velge på Gameloft for at spille skal funke på S55?

Har så lyst på "Splinter Cell", "Marcel Desaily Soccer" og/eller "Rayman"

 

Forslag?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Finnes mange måter å fjerne operatørlogoen på S55 på, disse er de enkleste:

 

1. last ned transparent GIF fra http://www.club-siemens.net/fun/

2. last ned ColorScheme fra samme siden (alle fjerner operatørlogo)

 

Endel av spillene på midlet.org er 'generic' og funker ikke alltid på alle java-mobiler. Noen krever mer minne for å kjøres enn det S55 har.

 

Gameloft støtter ikke S55 ser jeg... Rayman Golf er pre-installert på SL55, rart de ikke selger det til S55 da... Send dem en mail og klag ;)

Lenke til kommentar
Displayet er begrenset, så bildene blir tilfredstillende, men ikke noe mer enn det. På PC blir de riktignok meget bra. :smile:

'

 

Nåja..... Syns nå de fleste mobilbilder er dårlig på PC fortsatt. De klarer feks. ikke gjengi fargene skikkelig sånn som et vanlig digitalkamera gjør.

 

 

Ps. Nå pirker jo jeg i grøten da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...