Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fase 2 - neste skritt med en jente


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Forleden dag, her i helgen møtte jeg ei kjempesøt jente, vi kom veldig godt overens og hun var absolutt ikke noe lite attraktiv på overflaten heller. Vi snakket sammen en god del timer, og ble muligens litt intime.. Nå har jeg da lagt hun til på facebook, og sagt hei, som hun har svart på. Muligens jeg var litt kjapp med å legge henne til ifølge enn viss manual enkelte her inne følger, men det får nå være. Jeg fikk svar ganske kjapt og. Men så, hvordan skal jeg treffe denne søte pia igjen? Da jeg ikke vet nøyaktig hvordan jeg skal si til henne at det hadde vært koselig med en kaffe uten å bli vennforlife. Jeg er også ganske erfaren med å ikke få kjæreste, noe som det hadde vært greit å forandre litt på her, da livet i ensom tilstand synes en smule grått og kjedelig for meg.

 

Litt usikker gutt på 19 som gjerne ikke vil bli kjent igjen da jeg kjenner flere her inne :)

 

Håper noen har en 5-punkts liste som gjør at jeg har hun iløpet av fredag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Jammen_*

Men hvordan? Hadde vært chill å se hun på chatten på facebook da jeg lett kan ta sånt casual, men skal jeg sende en message eller? Tenker sånt på wallen blir litt drøyt vel? Litt vel privat for verden å se?

Lenke til kommentar

Hmm, hvordan gjøre noe som er stemplet som "desperat", uten å virke desperat? Definér dine egne grenser.

 

Sjekk om ditt behov for å være med henne kommer fra en plass av frustrasjon eller fra en plass av genuin interesse. Hva er grunnen, dypt nede, til at du vil være med henne? Er det fordi du virkelig liker henne, eller fordi hun er det beste du kan få i øyeblikket? Hvis tilfellet er det første da skal du kjøre på og gjøre det første som slår deg; invitere ut på chatten, på melding eller hvordan-som-helst - det betyr så lite, egentlig. Men kommer motivasjonen din fra en utsultet, frustrert plass inni deg da må du spille spillet riktig og "fake" non-neediness ved å trø forsiktig og tenke deg om minst to ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Hmm, hvordan gjøre noe som er stemplet som "desperat", uten å virke desperat? Definér dine egne grenser.

 

Sjekk om ditt behov for å være med henne kommer fra en plass av frustrasjon eller fra en plass av genuin interesse. Hva er grunnen, dypt nede, til at du vil være med henne? Er det fordi du virkelig liker henne, eller fordi hun er det beste du kan få i øyeblikket? Hvis tilfellet er det første da skal du kjøre på og gjøre det første som slår deg; invitere ut på chatten, på melding eller hvordan-som-helst - det betyr så lite, egentlig. Men kommer motivasjonen din fra en utsultet, frustrert plass inni deg da må du spille spillet riktig og "fake" non-neediness ved å trø forsiktig og tenke deg om minst to ganger.

 

Der gikk du ganske dypt inn i det ja. For det første, så har jeg aldri hatt kjæreste, noe som har blitt et savn. Det er ikke så lett når de aller fleste andre har dame, og til med blir lei av å ha dame, mens jeg selv aldri engang har fått føle hvordan det er. Det er kanskje litt dette som gjør at jeg blir ekstra lysten på å faktisk få meg ei dame, og derfor blir ekstra interresert i hun her. Eller så er rett og slett at vi traff tonen ganske bra, og det var litt kjemi der, noe som ikke gir slipp på sekundet. Hun er nok det beste jeg kan få i øyeblikket, men så har jeg ikke akkurat en svær liste av jenter for øyeblikket. Hun var veldig pen, og det fra et nøytralt og upåvirket synspunkt. En casual melding om ikke møtes på onsdag i byn er tingen kanskje?

Lenke til kommentar

Et tips til deg er å formulere dine invitasjoner på en måte som antyder at du hadde disse planene uansett. Dette gjelder spesiellt hvis interessen din kommer fra frustrasjon, da du da lett manipulerer ditt eget liv til å passe hennes.

 

"Hey. Skal innom Newsman for min daglige dose koffein og ukentlige pause fra å redde verden på Onsdag rundt klokka 14. Så sant du ikke er i nød, noe jeg i såfall er for opptatt til å gjøre noe med, kan du vel bli med meg da?"

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt19_*

jeg er i helt lik situasjon som deg. møtte ei nå på lørdag, lagde en tråd om det, gutt19 lenger opp på siden her.

 

 

Vi har avtalt date, men jeg er sykt usikker på hva

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke begynne på en analyse på om dette er jenta for deg som andre gjør her, for det skal du få finne ut av selv. Men den enkleste fremgangsmåten vil være den som StianGH nevner. Sett en bestemt dato og tid på når du selv kan, planlegg og spør henne om hun vil tusle med. Dette setter en fin uhøytidelig stemning på det hele, og hun vil kunne senke skuldrene og ikke tenke for mye på at det er en date.

 

Det andre du skal gjøre er å oppføre deg som om du vil noe mer enn bare vennskap. Oppfører du deg som en venn, vil du bli en venn, så det må du unngå. Nå ser jeg at dere har vært intime allerede, så der er du på god vei. Det som er viktig nå er at du ikke stagnerer, eller faller bakover i gradene av intimitet. Det nivået av intimitet dere allerede har hatt har blitt godkjent av henne allerede, så da må du starte på det nivået når dere møtes igjen.

Så er det bare å ta det fremover, og prøve deg frem. Det viktigste er at du hele tiden beveger deg fremover. Aldri stopp opp, eller ta et skritt tilbake, uten å ta to frem. :)

 

Men det ALLER viktigste tipset jeg skal gi deg er: Senk skuldrene og ha det gøy! Morer du deg selv, vil hun og ha det morro og trives i ditt selskap.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Det andre du skal gjøre er å oppføre deg som om du vil noe mer enn bare vennskap. Oppfører du deg som en venn, vil du bli en venn, så det må du unngå. Nå ser jeg at dere har vært intime allerede, så der er du på god vei. Det som er viktig nå er at du ikke stagnerer, eller faller bakover i gradene av intimitet. Det nivået av intimitet dere allerede har hatt har blitt godkjent av henne allerede, så da må du starte på det nivået når dere møtes igjen.

Så er det bare å ta det fremover, og prøve deg frem. Det viktigste er at du hele tiden beveger deg fremover. Aldri stopp opp, eller ta et skritt tilbake, uten å ta to frem. :)

 

Men det ALLER viktigste tipset jeg skal gi deg er: Senk skuldrene og ha det gøy! Morer du deg selv, vil hun og ha det morro og trives i ditt selskap.

 

Lykke til :)

 

Vil det med steg fram ha å gjøre med berøring spesielt, stading increase der jeg til slutt tafser i vilden sky rett før vi skal gå? :w00t: Eller spiller ikke det en så stor rolle? Kanskje holde litt rundt hun om det passer der og da? Noen temaer man ikke skal innom første "date"?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

En liten googletur og innmari mange sier at man ikke skal be jenter ut på facebook, men i det minste på telefon. Nå blir jo det litt vanskelig, kan jo ikke bare be om tlf på facebook også ringe å be hun ut, det hadde jo vært ekstremt merkelig! Går message på fb greit?

Lenke til kommentar

Du ser an terrenget med tanke på berøringen. Ingen krise om du ikke tafser henne i hjel neste gang dere møtes, men du burde ikke gå bakover med intimiteten. F.eks. hvis dere har kyssa, så skal du fortsette der på neste date, ikke gå tilbake til klem f.eks.

Alltid fremover, men ikke så kraftig at du blir ekkel og pågående. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Uffda, da sendte jeg en casual melding tilbake som svar, da på message selv om hun sendte på wallen. Det er litt merkelig av meg! Faen. Jeg tenkte å iallefall ha et par meldinger fram og tilbake før jeg slo an med å be henne med meg ut. Håper jeg ikke ødela for meg selv der. Får se hvor raskt jeg får svar da.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
jeg er i helt lik situasjon som deg. møtte ei nå på lørdag, lagde en tråd om det, gutt19 lenger opp på siden her.

 

 

Vi har avtalt date, men jeg er sykt usikker på hva

Vi får holde hverandre oppdatert da :) Kanskje dette er året da vi som ikke pleier å få dame skal få det :D

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Jeg traff hun, det var koselig det. Men hva nå? Skal jeg sende melding eller skal jeg bare ignorere det littegrannet? Skal jeg ringe og finne på noe mer eller skal jeg kanskje se om hun gjør noe, noe jeg tviler litt på.. Tror dette blir opp til meg, men det er jo gøy da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...