starfre77 Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 er det noen som vet hvordan det går an å avslutte dette spillet normalt uten og måtte trykke ctrl alt delete hele tiden. har testet dette først på en cracket versjon i fjor og nå som jeg kjøpte det online via steam så er det samme avslutt problemet her også. noen som vet noe om dette?
Hooper1004 Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 faktisk ganske vanskeligt å finne quit knappen ja men det er bare å bla litt i pause menyen solgte spillet for 2 mnd siden vanskeligt å finne frem i menyen ;D
S-r-ex Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Bare bruk Alt+F4, så kommer du ut. Skjer i det minste hos meg med butikkutgave og Win7.
Louigi Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Du må trykke f2 (hvis jeg ikke husker helt feil) helt til du kommer til menyen som det står save og quit og sånt
starfre77 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Skrevet 21. januar 2010 Du må trykke f2 (hvis jeg ikke husker helt feil) helt til du kommer til menyen som det står save og quit og sånt tusen takk for alle enkle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå