Gå til innhold

Vurderingar av Samsung Korby?


Anbefalte innlegg

En telefon for deg med lavt budsjett men allikevel MÅ ha touchskjerm. Personlig har jeg dårlig erfaring med billige touchmobiler, også denne. Om det er kapasitiv eller resistiv er ikke så veldig viktig.

 

Mange tenker antagelig på at den er billig, men jeg tror at de fleste vil få mer glede av en "standard" mobiltelefon i den prisklassen enn Corby. Grunnen til at jeg tror det er at folk som skal ha en så billig telefon gjerne ikke benytter den til mye annet enn ringe/sende SMS, og da er jo en "standard" mobil minst like bra, og raskere. Og hvis du skal benytte den til mer avansert ting, så er ikke Corby veien å gå, da må du nok legge mer penger i det. Men sikkert en grei og "kul" ungdomsmobil.

 

Jeg vil si at, som PowerTorsk sa, at utenom at den har en større skjerm med touch, så gjør den det samme som en "standard" mobil, bare tregere.

:thumbup:
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ser litt på CorbyPro. Får den for 599,- med eneste telenor abonementet som passer meg (sender over 3k sms pr. månde). For en sånn pris er det vel ingenting å utsette noe på? Kommer til å bruke den mest til ringing og meldinger, men også litt facebook. Ikke noe store greier. Tar heller ikke mye bilder. Bør jeg slå til?

 

Og er CorbyPro forresten kompatibel med Opera mini? Og det er oppgitt at den har IMS. Inngår MSN her?

 

EDIT: vil også helst ha qwerty-tastatur

Endret av .:McLovin:.
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...