Gå til innhold

800D + Classified E760 + H50 = Fail?


bad__ip

Anbefalte innlegg

Har nå planlagt kjøp av PC i snart 3 uker, og har nå det endelige setupet, men nå ser det plutselig litt vrient ut, med tanke på at Classified E760 har en så stor heatsink at den vil komme i veien for montering av vifte og radiatoren på Corsair H50 i Obsidian 800D kassa.

 

Er det noen som vet om det er noen løsninger på problemet?

- Har hørt en løsning, og det er at du løsner på skruene til hk og trekker det litt unna mens du skrur fast H50'en, men da du skrur den tilbake, vil ikke den legge stort press på heatsink, og jeg vil ikke ødelegge ett hk til 3500 kroner.

- Mulighet nummer 2 er å montere radiatoren i "taket" på 800D, men da ødelegger jeg den planlagte luftstrømmen.

 

Ettersom jeg har planer om å sette opp 3 vifter i "taket" som blåser ut varmluft, og bytte ut den nedre standardvifta med en high performance Skythe vifte, slik at den trekker inn kald luft fra bunnen og blåser luften opp og ut.

Dermed kunne H50'en trekke inn ren og frisk luft fra baksiden og ikke ødelegge noe luftstrøm.

 

Hadde det vært mulig og skjære vekk en liten plastbit av H50'en eller noe for å gi mer plass?

 

Eller er det noen her som kan anbefale en annen liten og kompakt samt sexy vannkjøler eller like bra og good-looking CPU kjøler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...