Gå til innhold

Fotomessa i Lillestrøm


dSRL

  

23 stemmer

  1. 1. Skal du på fotomessa?

    • Ja
      10
    • Nei
      10
    • vet ikke
      3


Anbefalte innlegg

Fotomessen i Lillestrøm arrangeres til helga 15. – 17. januar med foredrag, salg og utstillinger.

Jeg har veldig lyst til å ta en tur for å lære og se på nyheter, men det er 3timers kjøretur hver vei. Noen som var der i fjor som har lyst til å fortelle hva en kan forvente av messa. Og skal du dit?

 

 

Edit: forsøker å legge til poll :whistle:

Endret av dSRL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne deltatt på messen. Men det går nok ikke.

 

Simster lurer på noe av det samme som deg i sin tråd.

Neste helg begynner fotomessa i lillestrøm. jeg har ikke vært på den i tidligere år, så jeg lurer litt, hva er det som faktisk er der? er det å anbefale? hva er deres erfaringer derfra?

 

Forumfolket fra Oslo skal iallefall dit..

Det er ikke lenge til fotomessen på Lillestrøm.

 

Skal vi satse på en treff i forbindelse med den? For meg passer det best på lørdag. Hva med rundt 13:00 tiden. Så kan vi samles på en kafe e.l. etterpå. Det er sannsynligvis bikkjekaldt fortsatt, så det blir vel neppe så mye forografering ute ...

 

Akam har egen tråd om artikkelen om messen,

15.-17. januar går Fotomessen av stabelen på Lillestrøm.

 

 

 

Les mer

 

men har ikke egen stand.

Interessant,er det mulighet til å møte Akam der med egen stand ?

 

Vi har ikke egen stand, men kommer til å være der fredag morgen og formiddag, i alle fall. Lurer du på hvor vi er, så er det sikkert bare å forhøre seg hos de forskjellige leverandørene, evt på Fotopias stand.

...

Lenke til kommentar

Nå er jeg vel hjemme etter en lang dag på messe (og Ikea) :D

 

Syns ikke det var all verdens av tilbud, men både FotoVideo og Japan foto hadde messetilbuds brosjyrer. Skal se om jeg finner de om noen lurer. Det var mange konkurranser, fine utstillinger og insprerende foredrag på stor og liten scene.

 

Men best av alt, jeg fikk kjøpt objektivet mitt Canon 17-55 f2.8 IS USM til 7.800kr innkludert filter og bestilte orginal solblender til 320kr innkludert porto! (fikk prisen 8.690,- hos JF men de hadde det ikke med seg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...