Gå til innhold

Black 'n' White (Langtidsprosjekt) - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser svært bra ut. Synd du ikke fikk lakkert hele PSU kabinettet, men det synes nesten ikke. Må nesten få sjå bilde med PSU montert men det kjem sikkert i neste update!

 

Det virkevertfall svært bra å gleder meg til nesten update allerede :thumbup:

 

edit:

 

Enig at han bringe fram et høydepunkt i arbeidsloggene her på forumet!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Ble bra! new_woot.gif

 

Men skal du ikke holde på mer enn ca en uke til? confused.gif

 

Dette er jo et av høydepunktene i arbeidsloggene her på forumet, så jeg skulle gjerne sett deg holde på mye lenger new_yes.gif

Takk! :) Skulle gjerne holdt på mye lenger seølv, og gjort enda heftigere jobb med kabinettet, men 26. juli skal jeg til Madla, på Rekruttskolen, som da blir starten på to år i Forsvaret (læretid), noe som gjør at jeg får lite tid til PC-en. :( Men jeg skal prøve å få oppgradert hardware-en etc, og da blir det jo oppdateringer. ;)

 

Den ser svært bra ut. Synd du ikke fikk lakkert hele PSU kabinettet, men det synes nesten ikke. Må nesten få sjå bilde med PSU montert men det kjem sikkert i neste update!

 

Det virkevertfall svært bra å gleder meg til nesten update allerede :thumbup:

 

edit:

 

Enig at han bringe fram et høydepunkt i arbeidsloggene her på forumet!

Takker, flott å høre. :wee: Skal få montert PSU-en i dag, så da blir det bilder av det en av de neste dagene. :)

 

Ser veldig bra ut :thumbup: Men lurer litt på hvordan du fikk til den Fractal logoen på toppen av PSUen?

 

 

Takk. :) Fractal Design -logoen klipte jeg ut av pakken vifta lå i. :p

 

 

Lenke til kommentar

Ja, fuck DealExtreme for stygge 24-pins kontakter. :p Skulle gjerne lakket den hvit, men klødde i fingrene etter å prøve ut 24-pins-pin-removeren (som jeg forøvrig klarte å ødelegge :blush:) og å sleeve. Skal prøve å få sleevet forlengelsekablen til 4-pinen også til tross for ødelagt pin-remover. :)

Lenke til kommentar

Jeg kuttet til en passende bit metall fra restene etter å ha kuttet til plass til PSU i VHS-spiller dekselet. Det funket greit nok. Ellers bruker jo en del litt tykke binders som er slipt litt flate ;) Brukte du mye sleeving/krympestrømpe på den forlengeren? Jeg skal jo sleeve min en dag jeg også :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Dessverre funker det ikke å åpne den øverste spoileren i oppdateringen, men spoiler nummer 2 funker helt fint, og jeg liker det jeg ser! Resultatet ble veldig bra, men fargekombinasjonen på hardwaren passer kanskje ikke så bra(?) :pDet har vært gøy å følge med på prosjektet fram til nå, så jeg håper virkelig de neste to årene går fort, for jeg vil se flere oppdateringer/nye prosjekter! :cool:Du får ha en god ferie, og lykke til i forsvaret! Håper du bidrar til litt modding der også (se link under) :phttp://www.bit-tech.net/modding/guides/2010/06/30/nerf-gun-modding/1

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Må for det første si at jeg syns det ble utrolig flott sluttresultat. og for det andre ganske trist at prosjektet er "ferdig" (?)

 

Har fulgt med fra start så har liksom gleda meg til neste update osv :)

 

Men når du skal i forsvare? du kommer vel til og være her på diskusjon når du har tid til overs eller noe ? du er liksom en av de store her inne :)

 

Lykke til i forsvaret!

Lenke til kommentar

ASGE: Takk, takk, flott å høre. :) Er litt trist at det er over ja, men skal komme tilbake med et nytt prosjekt en gang. :thumbup:

 

Skal ta en tur innom ny og ne når jeg er i Forsvaret, kan jo ikke droppe forumet. :p

 

HansiFansi: Takk. :) Prøvde å sette på en større vifte, men passet ikke. :(

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...