Gå til innhold

Ny mobil! HTC Hero eller andre alternativer?


joejoe

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter ny mobil, etter at min SE W595 døde ut. Tenkte at jeg denne gangen ville gå for en litt dyrere mobil, med touch skjerm etc.

 

Har et par krav:

- God på musikk

- 3,5mm utgang

- God batterilevetid

- Helst android

- Ikke den aller dyreste (Iphone, HTC HD2 etc)

 

Den jeg tenker mest på da er jo HTC Hero. Den oppfyller vel alle kravene mine? Eneste som gjør meg litt usikker er den "stygge" formen på den. Liker ikke helt underleppen osv. på den. Er det noen andre bedre/like gode alternativer til ca. samme pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har HTC Hero selv.. Det skal nevnes at jeg jobber på Elkjøp å at jeg selger og håndterer mange mobiler. Pr dags dato,er HTC Hero den desidert beste mobilen jeg noengang har hatt.. (Jeg har hatt en del mobiler,Iphone er en av dem). Androidsystemet som blir brukt er som du vet,genialt. Den blir levert med Android 1.5.. 1.6 brukes på Tattoo,men dette er i mine øyne en vesentlig dårligere mobil. Etter hva jeg har hørt,så venter HTC med å oppdatere Hero til versjon 2.0 kommer.. :)

 

Det er som du nevner,delte meninger angående "vippen" på tlf,men dette plager ikke meg,det er verken stillig eller forstyrrende for min del. HTC Hero kan definitivt anbefales.. Du kommer ikke til å angre.. Alternativet må bli Googles Nexus One,lykke til med å få tak i en.. Den kan skilte med raskere processor samt Android 2.1, men denne får du kun tak i via googles nettsider i England, USA , Hong Kong og et par andre steder..

 

Håper dette var til hjelp for deg,mitt håp,er at du kjøper deg en Hero :) (gjerne på Elkjøp) Hehe..

 

Chris

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville også gått for en Hero! Kjempefin mobil! Dog har jeg bare brukt den i ca ett døgn, men jeg er veldig fornøyd! Har skreddersydd alt av menyer og lastet ned de "viktigste" app'ene. Det er en fryd å bruke telefonen må jeg si! Har en kompis som har Nexus One, men må faktisk si at jeg savnet Sense på på toppen av Android. Det var noe annerledes. Men nå skal det sies at jeg faktisk var veldig interessert i Nexus One selv, men jeg er litt for konservativ når det gjelder garantier/reklamasjon på mobiler kjøpt i utlandet...

Men det er selvsagt opøp tilo hver enkelt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...