Superalex1 Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Har akkorat skaffet meg en SE W995. Når jeg skal sende sms får jeg opp "ikke i hjemmenett" får sendt den uten noe problem, men er usikker på hva det betyr.. Har tele 2 om det kan ha noe med saken å gjøre.. Har også av og til et ikon øverst i skjermen med en "H" Så kan noen fortelle meg hva som gjør at jeg får opp ikke i hjemmenett? evt hva jeg kan gjøre for å fjerne det? På forhånd takk
MrLee Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 H'en indikerer at 3g nettet brukes om jeg ikke tar feil. Tror kanskje den har søkt seg frem til "feil" nettverk, i.e. den bruker ikke Tele2 sitt nett? Du skal kunne velge nett selv da..
Superalex1 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 H'en indikerer at 3g nettet brukes om jeg ikke tar feil.Tror kanskje den har søkt seg frem til "feil" nettverk, i.e. den bruker ikke Tele2 sitt nett? Du skal kunne velge nett selv da.. ja, var noe sånnt jeg tenkte meg at det kunne være.. Tele 2 er jo på netcom sitt "nett" hvis man kan si det på den måten.. har kunn mulighet til å velge netcom gsm eller netcom 3g ser det ut som.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå