Fettklomp Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Hei, jeg fikk nettopp et oppdrag fra faren min, om at jeg skal lage en webside til han, om bedriften. Ønsket konfigurasjon: Vi trenger min. 3 sider helst 5 på hjemmesiden 1 åpningsside med linker og info om [sENSUR] AS 1 side med bokkingsystem 1 side med bilder 1 side med ? 1 side med ? Jeg har ganske mye kunnskaper om datmaskin generelt (hardware, kabler osv.) men webside har jeg aldri laget. Hva må jeg kunne, og hvor lang tid kan det ta for å lage en webside slik som denne: http://www.lauklines.no/ Hvor kan jeg eventuelt lære meg weblaging (design)?
Lock-Aze Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Vel, enkleste er å finne ett ferdig publiserings-system, f.eks Joombla Dette er dog bare ett forslag og vil anbefale deg å søke litt rundt etter forskjellige publiseringssystemer. Er mange fine som du kan ta utgangspunkt i og gjøre til "ditt eget" Du må lære deg rimelig lite om websider for å sette opp en side som dette, men du burde ha en rimelig god forståelse av oppsett av websider. Det beste for faren din er nok å leie ett eksternt selskap for å sette opp en webside. F.eks mpdesign Det fins ørten selskaper som designer websider der ute, noen mer seriøse enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå