Gå til innhold

Hvordan bytte abonnement for hele familien? (Fra Tele2 til Telenor)


Anbefalte innlegg

Vi har i dag Tele2 Kompis abonnement med Tele2 Familieløsning. Nå ønsker vi å bytte abonnement til Tele2 Frihet med FriFamilie. Det er jeg som administrerer fakuraen vi får (les: alle abonnementene i vår familieløsning).

 

Hvordan går jeg nå frem for å bytte oss alle over fra Tele2 til Telenor? Må jeg flytte over ett og ett telefonnummer, eller vil alle våre telefonnummer følge med over når jeg som hovedeier flytter mitt nummer?

 

Eller er det enkleste å bare sende en mail til Telenor med en liste over telefonnummerene våre og be de flytte alle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har i dag Tele2 Kompis abonnement med Tele2 Familieløsning. Nå ønsker vi å bytte abonnement til Tele2 Frihet med FriFamilie. Det er jeg som administrerer fakuraen vi får (les: alle abonnementene i vår familieløsning).

 

Hvordan går jeg nå frem for å bytte oss alle over fra Tele2 til Telenor? Må jeg flytte over ett og ett telefonnummer, eller vil alle våre telefonnummer følge med over når jeg som hovedeier flytter mitt nummer?

 

Eller er det enkleste å bare sende en mail til Telenor med en liste over telefonnummerene våre og be de flytte alle?

 

Gå til en forhandler. (Feks Elkjøp, Expert, Telekiosken..) Når du skal flytte over abn må du som eier skrive under på masse papirer :-)

 

Hvorfor bytter du fra TELE2? :---D Tele2 har bedre priser enn telenor

Lenke til kommentar
Vi har i dag Tele2 Kompis abonnement med Tele2 Familieløsning. Nå ønsker vi å bytte abonnement til Tele2 Frihet med FriFamilie. Det er jeg som administrerer fakuraen vi får (les: alle abonnementene i vår familieløsning).

 

Hvordan går jeg nå frem for å bytte oss alle over fra Tele2 til Telenor? Må jeg flytte over ett og ett telefonnummer, eller vil alle våre telefonnummer følge med over når jeg som hovedeier flytter mitt nummer?

 

Eller er det enkleste å bare sende en mail til Telenor med en liste over telefonnummerene våre og be de flytte alle?

 

Gå til en forhandler. (Feks Elkjøp, Expert, Telekiosken..) Når du skal flytte over abn må du som eier skrive under på masse papirer :-)

 

Hvorfor bytter du fra TELE2? :---D Tele2 har bedre priser enn telenor

 

Kansje fordi Tele2 har dårligere dekning, mindre tjenester, dårlige abb for de som sender masse sms, dårligere kundeservice, teite gebyrer for noe så enkelt som å få tilsendt nytt simkort. Man får som oftest det man betaler for.

 

Til trådstarter, du har 2 valg. Enten kan du gå til en forhandler, så legger han inn bestillingen for deg. Visst ikke kan du ringe 09000, så kan de ta imot bestillingen over telefonen på alle numrene.

 

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor bytter du fra TELE2? :---D Tele2 har bedre priser enn telenor

 

I vårt tilfelle blir Telenor Frihet med Fri Familie rimeligere enn Tele2 Kompis med Tele2 Familie som vi har i dag. Vi ringer aller mest innenfor familien og så mye at det ikke holder med abonnement a la Tele 2 Sheriff. I tillegg ønsker vi oss bedre dekning og fri MMS som Telenors familieløsning gir er heller ikke å forakte. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor bytter du fra TELE2? :---D Tele2 har bedre priser enn telenor

 

I vårt tilfelle blir Telenor Frihet med Fri Familie rimeligere enn Tele2 Kompis med Tele2 Familie som vi har i dag. Vi ringer aller mest innenfor familien og så mye at det ikke holder med abonnement a la Tele 2 Sheriff. I tillegg ønsker vi oss bedre dekning og fri MMS som Telenors familieløsning gir er heller ikke å forakte. ;)

 

 

Ps: Hvis du har kontantkort abb fra Telenor så må du ha penger på konto for å sende sms/mms i familie løsningen til dems, men du kan ringe gratis selvom du er tom.

Lenke til kommentar

Til info så løste jeg dette ved å sende en mail til kundeservice hos Telenor og skrev hva det gjaldt og at de kunne ringe meg etter kl 17. Klokken 17:15 ble jeg oppringt og fikk hjelp til alt jeg trengte å få hjelp til - så nå venter vi bare på nye SIM-kort. :)

Lenke til kommentar

Tele2 Champion med frifam er billigere enn frihet med frifam (er kun snakk om 10 øre forskjell på minutt og sms)

 

Frihet 49/øre sms/minutt

Champion 39 øre sms/minutt

 

kundeservice kan nok være så som så.. Det er jo stort sett bare 14åringer som har sluttet på skolen som sitter på ett eller annet callsenter og svarer uansett ;---)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...