Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, du får jo faktisk en del mer plass alt i alt. :) Kommer du til å bruke tegningene mine? :p

Kanskje, men jeg må i så fall endre noe i og med at switchen skal være med osv ;)

Før TG lager jeg nok minimalt med hull, i og ed at alt ikke er bestemt enda, men vi får sethumbup.gif

Endret av Meh.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte jo jeg skulle legge ut en oppdatering i går kveld, men selvfølgelig har nettet vært borte helt fram til nåthumbdown.gif

Kommer nok en senere i kveld! Følg med!thumbup.gif

Skrevet (endret)

Takk for det!new_woot.gif

Bra at i hvert fall en person følger med på det som skjer i denne delen av forumet! wink.gif

Endret av Meh.
Skrevet

Takk for det!new_woot.gif

Bra at i hvert fall en person følger med på det som skjer i denne delen av forumet! wink.gif

Føler at jeg er den eneste noen ganger. :p

Angående hovedkortbrettet er det ikke mye å si. Det er jo.. ehem, et hovedkortbrett. :p Men det betyr hvertfall at vi snart får se en serverkasse? :)

Skrevet

Jeg er ferdig med den delen av server-kabinettet som trenger å være ferdig før TG, men dessverre har jeg ikke fått laget noen oppdatering ettersom nettet har vært borte veldig mye i det siste... :(

Oppdatering kommer forhåpentligvis i løpet av TG, om jeg ikke rekker å poste en i kveld.

Skrevet (endret)

Om nettet fortsatt er her etter jeg har fått satt inn den siste delen av hylla, skal jeg nok se om det ikke blir en ganske stor oppdatering thumbup.gif

Endret av Meh.
Skrevet (endret)

Det er lett å bli frista, jathumbup.gif

Nå har jeg fått pakket sammen det meste inn i hylla, så nå håper jeg alt går som det skal ;)

Det eneste jeg ikke rakk å gjøre på hylla var å file bort skruene som stikker ut på baksiden av den nedre delen, men det får heller være...

Endret av Meh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...