Gå til innhold

[Løst]Kjapt spørsmål til noen med DNB Nor nettbank!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har solgt noe til en fyr som sender print screen av "overføringen."

Jeg sier jeg vil ha print screen fra ETTER overføringen. Med min nettbank, er det hvertfall sånn "bekreft" overføring, og til slutt en side som viser at jeg har overført kr - til kontonr -.

 

Var denne siste siden jeg var ute etter, sånn at jeg ser at pengene er overført. Spørsmålet mitt til dere, er om det ikke finnes en slik siste side i dnb nor sin nettbank? Evt hvordan kan han bevise at pengene er overført? Legger ved bildet han sendte meg, bare at han sendte usensurert versjon :)

post-157510-1262993089_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det biletet det er i alle fall heilt verdilaust, det er, som ein seier, før betaling er registrert.

 

Når han trykker Neste-knappen får han ei oppramsing av betalinga, der han må skrive inn sikkerhetskode (frå kodebrikke). Han skal så trykke på bekreft betaling, han vil då få ei side som seier "følgende betaling bekreftes registrert av banken" (merk at sjølv om han får denne sida kan han slette den etterpå frå forfallsregisteret).

 

Når betaling er bokført (tek 1-2 virkedagar) kan han hente fram kvittering som viser "utført betaling" frå betalingsoversikten - men då har du òg pengane på konto. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...